“Rigtig god mad og venlig personale.”
Anmeldelse af Restaurante Las Brisas

Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad og venlig personale. Hyggelig omgivelser, lige ud til vandet.
Vi fik mixet paella, smagte dejligt.

Tak, dorteb497

Anmeldt 4. april 2019 fra mobile enheder

Vi var der til frokost og fik nogle fiskeretter der var rigtigt lækre. Vi blev inviteret til at komme om aftenen og fik tilbudt en flaske vin. Vi slog til og fik en lakseanretning som var super lækker. God mad og god betjening.

Dato for besøg: april 2019
Tak, 498henrike
Anmeldt 18. februar 2018

Aftensmad 5 personer 3 forskellige retter. Super god service, og professionel betjening.
Steaken var ikke tilberedt som vi bestilte den, straks fik vi en ny og større steak som var tilberedt perfekt.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, 231alland
Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Super god service og dejlig mad kombineret med god udsigt. Mark serverede for os, og var god til at guide og gøre det hyggeligt.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Kimwincklerp
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

4 personer, 4 forskellige retter
Mix fisk: meget bla friture fisk
Kylling : fint stk med pommes frites
Kalve filet : også fint og med tilbehør
Pizza: nej.. det er den der gør vi ender på 3 stjerner
Vi havde tidligere gået forbi og fået et kort der gav en gratis flaske rødvin så med 2 vand ender vi på total 55 euro

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 53pb

Rejsende, der kiggede på Restaurante Las Brisas, kiggede også på

Benalmadena, Costa del Sol

Benalmadena, Costa del Sol

Har du været i Restaurante Las Brisas? Fortæl om dine oplevelser!