Space Center Houston

fra 64,00 $
fra 99,00 $
fra 99,95 $
Anmeldt d. 5. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig spændende. Især kontrolcenteret der gengiver månelandingen. Test-center er også spændende at se. Kom når de åbner og book tid til månelandings-centeret ellers kan man næppe komme derud.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Jowi30
Anmeldt d. 17. august 2019 fra mobile enheder

Dette er absolut et besøg værd, hvis man er i Houston. Mission Control Center er blevet restaureret og fremstår i samme stand, som for 50 år siden. Husk at besøge rocket park, hvor den store Apollo V raket er et imponerende syn.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Jan J
Anmeldt d. 6. juli 2019

K.Æ.M.P.E oplevelse!!! Så spændende at køre rundt på området, se Mission Control, se den hal hvor de havde lavet en mock-up af rumfærgen, se en hal hvor forskellige forskningsprojekter var i gang, få et glimt af en ægte astronaut, se en masse rumfartøjer...bare helt enormt spændende...og formidlet på en måde så alle fik en masse ud af besøget. Andre skriver om lange køer...måske var vi bare heldige, men vi oplevede kun en kort kø ifm. at vi ventede på en shuttlebus der skulle køre os tilbage til besøgscentret efter rundturen på området...

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Ulrikbuchert
Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

Står sammen med min familie i en kø som ikke har rykket sig i en time. Der er ikke styr på noget. De busser man skal med køre næsten aldrig og de kan ikke tag at de har mange gæster. Forbered jer på at i skal stå i kø.

Dato for oplevelse: juli 2019
1  Tak, krismadsen
Anmeldt d. 19. november 2018 fra mobile enheder

Har du været på Cape Canaveral space center er dette det rene vand.
Det interessante her er at se udviklings og test området for austronauter og det kommende mars projekt.

Men selve kører turen er en face - de annoncere afgang hver20 min. Det passer ikke - du komme nemt til at vente 1-2 timer. Pigerne som skal få gæsterne på vogne løber forvirret rundt som små høns.

Mange praktiske øvelser for børn.

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, 540perh