Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (689)
Filtrer anmeldelser
689 resultater
Medlemsvurdering
377
182
68
33
29
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
377
182
68
33
29
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 689 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 5. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 31. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 31. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser