Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hilton Garden Inn DFW North Grapevine
Hoteller i nærheden
124 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Embassy Suites by Hilton Dallas DFW Airport North(Grapevine)(Meget for pengene!)
197 $
177 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Morgenmad inkluderet
211 $
192 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
238 $
212 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Pool
Super 8 Grapevine/DFW Airport Northwest(Grapevine)(Meget for pengene!)
138 $
134 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Hyatt Place Dallas/Grapevine(Grapevine)(Meget for pengene!)
149 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Comfort Inn(Grapevine)(Meget for pengene!)
101 $
Expedia.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
273 $
232 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Pool
  • Restaurant
Comfort Suites DFW N/Grapevine(Grapevine)(Meget for pengene!)
99 $
97 $
Priceline
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
261 $
TripAdvisor
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Anmeldelser (651)
Filtrer anmeldelser
651 resultater
Medlemsvurdering
357
178
58
30
28
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
357
178
58
30
28
FiltreAlle sprog
Opdaterer listen...
1-6 af 651 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 5. juni 2017

  • Overnattede: Juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 3. juni 2017

  • Overnattede: Maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 31. maj 2017

  • Overnattede: Maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 31. maj 2017

  • Overnattede: Maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 23. maj 2017

  • Overnattede: Maj 2017, rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Adrian P, General Manager hos Hilton Garden Inn DFW North Grapevine, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser