Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
La Quinta Inn & Suites Columbus
Hoteller i nærheden
118 $
114 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
90 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
159 $
155 $
Priceline
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Pool
66 $
63 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
126 $
123 $
Hotels.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
128 $
124 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
58 $
Booking.com
Vis tilbud
67 $
Expedia.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Super 8 Sealy(Sealy)(Meget for pengene!)
84 $
82 $
Hotels.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
115 $
112 $
HIExpress.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Anmeldelser (250)
Filtrer anmeldelser
250 resultater
Medlemsvurdering
152
50
30
13
5
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
152
50
30
13
5
Filtre
Opdaterer listen...
25-30 af 250 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 12. juli 2016

  • Overnattede: juli 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med La Quinta
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Sandra T, General Manager hos La Quinta Inn & Suites Columbus, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 30. juni 2016

  • Overnattede: juni 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med La Quinta
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
lq6203gm, General Manager hos La Quinta Inn & Suites Columbus, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juli 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 27. juni 2016 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
lq6203gm, General Manager hos La Quinta Inn & Suites Columbus, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juni 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 26. juni 2016

  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med La Quinta
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
LQ Customer Car... T, Guest Relations Manager hos La Quinta Inn & Suites Columbus, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juni 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 21. juni 2016

  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med La Quinta
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
lq6203gm, General Manager hos La Quinta Inn & Suites Columbus, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juni 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser