Anmeldt 2. oktober 2016

Hotellet ligger centralt - tæt på alt.
Hotellet er et typisk engelsk hotel, og personalet er meget hjælpsomme og meget servicemindet.
Rengøringen var ikke god, vi fik ikke skiftet sengetøj i den uge vi var der og der var håndsæbe i bruseren fra tidligere gæst (ret ulækkert) og så er det en stor mangel på værelset at der ikke er et køleskab.

Tak, JanniSneum
Anmeldt 27. september 2016

Hyggeligt ældre hotel med gode værelser, rent overalt, swimmingpool, i gåafstand til centrum og havnen. Særdeles god service, fri internet, kaffe/te på værelset, valgfri morgenmad (engelsk eller Continental), hyggelig bar med underholdning 3 gange om ugen, lille cafe med lette frokostretter, kaffe/kage m.m.

Tak, Hanne F
Anmeldt 11. september 2016

...et udmærket hotel. Pænt og rent. Lidt brugt. Søde mennesker. Rare og hurtige tjenere. Alt gik som smurt... - næsten.
Vi ankom kl ca 1100. Kunne først få værelserne kl 14. Lidt træls ikke at have fået dette at vide på forhånd. Hotellet er ikke moderne, men et pænt og ordentligt sted at sove og spise. Morgenmad fra klokken 8. To morgener, hvor vi skulle have morgenmad kl 0700 pga. udflugt og afrejse var køkkenet IKKE forberedt. Vi fik reduceret morgenmad.
Det burde ikke kunne ske ! Det er ikke første gang dette sker. Dette med udflugter og afrejse...

1  Tak, Jan W
Anmeldt 29. august 2016

Hyggeligt hotel, meget rent, pæne værelser med godt badeværelse og swimmingpool .
Maden ok
En hyggelig bar med underholdning 3 gange om ugen

Meget centralt med masser af restauranter, barer , pubber og forretninger .

Værelsestip: værelse 122 meget roligt - hvilket er generelt for resten
  • Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, karin128
Anmeldt 25. september 2015

Hotel ligger i gå-afstand fra centrum. Værelset comfortabel og rent dog ville det har været bedre med et større tv. Der var te og kaffe samt en lille elkedel på værelset. Vores badeværelse kunne godt tåle at få den stationær bruseren skiftet ud med noget større brusehoved samt en man kunne tage af. Der manglede noget afsætningsplads(en taburet eller lignende) til vores tøj mens man tog bad. Selvom der var plads i klædeskabene, kunne man ønske der var nogle knager til at hænge overtøjet på istedet for at skulle hver gang hænge det i klædeskabet. Personale og service i toppen. Og maden var fint.

• Overnattede: september 2015, rejste med venner
Tak, Oneleggedmamma