“Perfekt udgangspunkt for vandreture”

Wicklow Mountains National Park
Book på forhånd
38,26 $*
og derover
Heldagstur til Glendalough og Wicklow Mountains...
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn
Oplysninger om seværdighed
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn
Anmeldt for 29. august 2016

Glendalough i hjertet af Wicklow Mountains er perfekt udgangspunkt for vandreture. Der er mange ruter af meget forskellige sværhedsgrader og fælles for dem alle er, at der er utroligt smukt. Store skovområder - dybe søer - floder og vandløb som snor sig igennem landskabet - bjerge - højmoser - romantiske landsbyer med charme - ja, her er det hele.

Tak, Dalengen3
Filtrér

Anmeldt for 12. juni 2016

Vi tog den hvide tur på 10 km. Startede med at gå op af trapperne og det var vi glade for da vi senere "kravlede" ned ad klipper. Det er en flot tur, ikke så anstrengende. Vi havde heldigvis fint vejr.

Tak, Charlotte S
Anmeldt for 12. juni 2016 fra mobile enheder

God 10 km vandretur med både bjerge, ruiner, søer, minebyer og irsk sommervejr! Kan anbefales... Lidt øm i benene efter 650+ trappetrin (lavet af sveller så let at finde vej) men fint var det. Vil anbefale at gå ruten mod uret!

Tak, Jesper T
Anmeldt for 29. juli 2015 fra mobile enheder

Det var så smukt at gå rundt oppe i bjergene. Vi havde tur-guide på og han besvarede alle vores spørgsmål. Vil helt sikkert tage derud igen!

Tak, Amanda M
Anmeldt for 16. juli 2014

En tur til Glendalough kan nemt foretages på egen hånd - der er bus direkte fra Dublin centrum. Et fantastisk view når man kommer op i højderne og kigger ud over dalen.

1  Tak, Tina G

Rejsende, der kiggede på Wicklow Mountains National Park, kiggede også på

Vale of Glendalough, Kildare - Wicklow (amter)
Enniskerry, Kildare - Wicklow (amter)

Wicklow, Kildare - Wicklow (amter)
Wicklow, Kildare - Wicklow (amter)

Har du været i Wicklow Mountains National Park? Fortæl om dine oplevelser!