Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.203)
Filtrer anmeldelser
1.203 resultater
Medlemsvurdering
489
437
172
58
47
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
489
437
172
58
47
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.203 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2012

Vi skal bo på dette hotel i 12 dage til vores store fortrydelse og har kun tilbragt tre dage og glæder os til at rejse videre.

1. Vi checker ind på hotellet og får et værelse med udsigt til have. Men pga. larm fra håndværkere (forvent de starter med at larme fra kl. 7.00 om morgenen) flytter vi værelse, mod betaling selvfølgelig.
Vi modtager ingen velkomstdrink eller andet ved ankomst. Personalet virker ligeglade. Men vi ser dagen efter en anden gruppe turister ankommer som modtager. Der er altså forskel på hvem man er.

2. personalet på hotellet forklarer os at vi har bestilt to værelser (vi er et kæreste par, så selvfølgelig har vi ikke gjort dette, hvilket jeg også henviser til gennem en email). Dette har personalet på hotellet meget svært ved at forstå og forklare mig at der ingen refund er. Da jeg brokker mig, beder personalet mig om at kontakte AirAsia, som er det selskab vi har booket gennem. Vi kontakter herefter AirAsia efter en længere diskussion og får besked om at vi ikke har booked 2 værelser og alt er som det skal være. Spild af tid, penge på telefon og bekymring.
Personalet har svært ved at forstå engelsk og forstår kun enkelte ting.

3. Det næste værelse vi flytter ind på virker ac ikke på og vi brokker os over dette, da vi ikke kan slukke den og det er frysende koldt på værelset. De sender straks håndværkere op på værelset for at lave dette. Men da vi kommer hjem fra byen er den stadig i stykker. Vi henvender os derfor til personalet igen. De beder os om at flytte værelse igen.

4. Vi modtager et værelse med ringe udsigt (bemærk vi har betalt ekstra for dette). Desuden bliver vi vækket hver dag kl. 4.30 af bøn fra moskeen - det kan lade sig gøre at sove fra larmen. Vi havde valgt dette hotel væk fra byen for at undgå larm. Desuden begynder personalet på hotellet at arbejde/sprøjte gift kl. 5.00 (som dog bliver annonceret dagen før), men er helt uacceptabelt. Maskinen larmer så meget at ingen på hotellet kan sove og lugten, trods lukkede døre og vinduer uudholdelig.

5. Værelser er nedslidte og trænger helt klart til at blive renoveret. Bruser kan ikke tages ned. Beskidt toilet og myrer og kakkerlaker på værelse. Køleskabet var også beskidt på samtlige f de værelser vi boede på. Poolen ser beskidt ud.

6. Byen er kedelig og man kan ikke gå rundt og nyde tingene. Kørsel er nødvendig. Malioboro street er fyldt med gadesælgere, larm og kaos. Ingen spisesteder udover fastfood og gademad. gaden er gået igennem på under en time jo mindre man shopper.

7. Morgenmaden på hotellet er fantastisk hvis man ikke står op senere end 7.00 ellers er personalet ligeglade med at fylde frisk og nyt mad op. Har travlt med at snakke med hinanden i stedet for. Måtte selv spørge flere gange om æg og pandekager selvom de kunne se vi stod og ventede.

....og det er langt fra det hele...

Alt i alt stor skuffelse og kan helt klart ikke anbefales

Værelsestip: Bed om værelse på modsatte side af pool-område, jeg tror der er mindre larm fra moskeen.
  • Overnattede: juli 2012, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, almimio
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 1 uge siden

  • Overnattede: oktober 2018, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ExecOfficeSMY, General Manager hos Sheraton Mustika Yogyakarta Resort and Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ExecOfficeSMY, General Manager hos Sheraton Mustika Yogyakarta Resort and Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser