Anmeldt d. 27. august 2020

Varmt og venligt personale, Eva kan specielt få en til at føle sig velkommen og som noget særligt. Dejlig mad med stort udvalg. Skøn strand lige i nærheden (Meltemi beach) det var vores andet ophold på dette hotel, og bestemt ikke det sidste. Jens og Rikke Jæger

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, RIKKEJENS
Anmeldt d. 27. september 2019 fra mobile enheder

Hotel Mediterraneo. KRETA

indtjekning gik fint, uden lang vente tid og ingen problemer, blev opkrævet det obligatoriske turistskat ved ankomsten, men også muligt at betale ved afrejse. Modtog en kupon med 15 minutters gratis massage.

VÆRELSET:
Vi var et par afsted, og fik derfor er af de mindre dobbeltværelser.
Rummet var fint, med køleskab og hårtørre.
Sengen var ikke "forlagt"
Den knirkede en del, men ellers udmærket seng. Ét dobbelt lagt.
Rummet havde kun de mest nødvendige ting, ikke noget "ekstra" som en sofa eller den slags. På terassen var der blot to stole og et bord. Vi savnede et sted at hænge vores våde badetøj, så det ikke skulle hænge over terassen.
Der er rigtig mange trapper op, og kan ikke anbefales hvis man er dårlig gående eller meget dårlig kondition.
Dørene til værelserne kunne godt forbedres, de var ikke særlig lydtætte, og man kunne høre alt hvad der skete på den anden side, derud over fornemmede man at de nærmest var ved at gå op af sig selv.

RESTURANTEN:
Maden var for os, under middel, udvalget var ikke det største, der var ikke noget "ekstra ordinært" mange sammenkogte retter, og indbagte ting.
Salater, dressinger m.m var det samme hele ugen. Maden var bestemt ikke dårlig på nogen måde, men bare lidt kedelig.
Deres desserter var rigtig gode, nogle af de bedste vi har prøvet i det græske.
Indendørs finder man kun juice og vand automater. Hvorimod man udenfor kan finde sodavand, øl, vin, vand.
Støjniveauet er som man kan forvente på et All Inkl hotel med mange børn.
Hurtig ind, hurtig ud.

SNACK.
Is er kun for børn, dette bliver påpeget nøjet. Og ikke på en behagelig måde.!
Der findes en lille snack bar ved den ene pool, her findes ting som pizza, brød, pomfritter, kage eller noget i den retning.

DRIKKEVARE:
Automater ved pool og en ved bar området udendørs, ikke kø, og ikke oplevet de var tomme. Øllen er light, sodavand var billig produkter.
Vinen var af de bedre "billige"
IGEN GRATIS VAND PÅ VÆRELSET, OG INGEN OPFYLDNING VED AUTOMATER.!

POOL OMRÅDER
To pools begge med en lille børnepool i siden, plus et lille børne område med rutsjebane, super fine. saltvand. Området var pænt rengjort og der var liggestole nok! Der er toiletter lige omkring begge pools, og de er pæne rene.

UNDERHOLDNING
Ved den ene pool, findes dart, billard bord m.m meget sparsomt.
Underholdningen om aftnen var virkelig kedeligt, det samme musik/dans for ungerne. Voksen underholdning var lege, dans og kareoke, hvis nogle havde lyst at lege med. Meget kedeligt.

STRAND
Der er en lille gåtur, for at nå stranden, men den er rigtig flot, med sand, ingen sted. 8 euro for 2x ligge stole og parasol.

CENTRUM/SHOPPING
Et par kilometer skal man gå, for at nå til de mange turist shops, caféer og restauranter.

Vi havde en dejlig ferie, og vi kunne godt finde på at vende tilbage. Vi savnede et lege område for børnene.

DET DÅELIGESTE/MANGLER
Mange af hotellets medarbejder var slemme til at kigge ned i deres telefoner, ikke mindst personen som skulle være livredder, hun sad meget langt væk fra poolen, med hovedet nede i telefonen hele tiden. Jeg tror ikke hun ville opdage hvis et barn kom i problemer. Desværre. Meget af personalet manglede smil på læben. Manglede lidt mere for børn, og et lidt bedre minimarked. Hvis der fandtes lidt snack i baren om aftnen, ville der blive solgt flere drinks, med sikkerhed.

DET BEDSTE!
Havde det ikke været for bartenderen Antonis, og hans høje makker, (som jeg desværre ikke husker navnet på) havde vi slet ikke tilbragt tid på hotellet i aftentimerne. De to burde få kæmpe stort slap på skulderen, de gjorde aftnen sjov og hyggelig for os! De fortale om hotellet, øen, området osv. Så søde og venlige. Det eneste minus ved dem, var at de fik os til at bruge alle vores penge på de mest lækre drinsk vi har fået, det gør vi normalt ikke, men vi lagde rigtig mange penge i den bar på én uge. Kunne vi sikre os, at de begge var der når vi skal på ferie igen, er der ingen tvivl om af vi ville vælge mediterraneo igen. Det er deres skyld at vores ferie blev så god som den gjorde. Tak for jer!!

Dato for ophold: september 2019
1  Tak, mariapF1335GS
Anmeldt d. 4. september 2019

Rigtige gode værelser tæt på hinanden, dem med børn havde dobbelt værelser der blev taget hensyn til alles ønsker og behov god service både med rengøring og i restauranten også med hensyn til allergier. De bedste oplevelser var lige i nærheden måske lidt gemte men bestemt værd at sætte sig ind i. Alt i alt en oplevelse som tåler gentagelse.

Værelsestip: Der er en del støj fra cikader i dag timerne men ikke om natten, der bliver taget hensyn til alt,gangbesværet eller små børn
Dato for ophold: august 2019
1  Tak, damfrandsen
Anmeldt d. 2. september 2019

Vi elsker at komme tilbage, og har gjort det de sidste 6 år. For os er det som at komme hjem hvert år vi vender tilbage. Mine piger ( på 10 og 16 ) ønsker ikke at tage på ferie andre steder da de kender hotellet som deres egen baglomme, kender vejen ned til byen og føler sig trygge når de færdes i området.
Værelserne er dejligt store, vi har altid boet på deres familieværelser, betjeningen er god, de er utrolig søde, imødekommende og vil gøre alt for at gøre deres gæster glade.
Der er flere pools hvor den ene er der aktiviteter og musik, den anden kan man slappe af og nyde plasken fra poolen.
Stranden ligger på den anden side af vejen og selv der er betjeningen fantastisk.
Maden er fantastisk og stemningen er god, og vi vender tilbage igen næste år. Kunne jeg give mere end 5 stjerner ville jeg gøre det, de fortjener dem.

Dato for ophold: september 2019
1  Tak, Maria T
Anmeldt d. 10. august 2019

Super lækkert sted, der har det meste lige ved hånden
Meget sødt og venligt personale, specielt de to Eva
Fra pool restaurant og den alm restaurant
Tak for en dejlig ferie med alt incl. Vejret var jo også fantastisk☀️

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, LoneM110