“Afslapningsferie”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 13. september 2017 fra mobile enheder

Var så heldig at starte med en lækker sovlaki til frokost og var nød til at spise igen til aften og fire gange mer på en uge virkelig lækker tilberedt mad både fisk og kød meget rart personale god betjening et sted man skal besøge på creta

Tak, Claus C

Anmeldt 11. maj 2017

har kommet på starlight i over tyve år, den er stadig en af vores favoritter, hygge stemning, far ,søn og sønnesøn hygger om gæsterne,god mad og drikke, manden på gaden, også kendt i rigtig mange år.

Tak, turistpreben
Anmeldt 5. maj 2017

Maden var fantastisk, ægte og servicen var fremragende. Havde en fredelig måltid, mens du rundt og hygger med gæsterne.

Tak, Gitte K
Anmeldt 12. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi fik 4 forskellige pizzaer og de var alle lækre. Stedet kan klart anbefales hvis man går efter en god pizza og betjeningen er rigtig hyggelig.

Tak, Tina P
Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

Super lækkert sted at nyde sit måltid. Udsigten er fantastisk og maden + prisen var god! Nogle nogle søde mennesker som tog imod en og var ikke bange for at have det lidt sjovt med gæsterne!

Tak, Camilla J

Rejsende, der kiggede på Star Light, kiggede også på

Chersonisos, Heraklion Prefecture

Har du været i Star Light? Fortæl om dine oplevelser!