“Bedste traditionelle mad på Kreta”
Anmeldelse af Ta Petrina

Ta Petrina
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 8. august 2021

Jeg har været med familien på Kreta i seks år, og vi har efterhånden smagt på det græske køkken rigtig mange steder. Hele familien er enige om, at Ta Petrina har serveret noget af det bedste traditionelle græske mad, vi nogensinde har smagt! Som en bonus rummer restauranten en virkelig hyggelig atmosfære. Den græske stemning er helt i top, og det er virkelig hyggeligt at sidde under de smukke citrontræer og nyde den græske mad. Super sødt personale og god betjening.

1  Tak, annemeeet

Anmeldt 14. september 2020 fra mobile enheder

Efter en gåtur rundt i Old Hersonissos, stødte vi på denne lille tarverne. Super hyggelig atmosfære, meget venlig værtinde, og dejlig græsk mad. Vi kommer gerne igen

Dato for besøg: september 2020
Tak, Hamsjelw
Anmeldt 14. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk hyggelige lille taverna. Sød og venlig værtinde, der var meget opmærksom på, om at nu også var, som det skulle være. Lækker mad, hvor råvarerne var helt friske. Kan stærkt anbefales. Vi kommer gerne igen

Dato for besøg: september 2020
Tak, mulle2059
Anmeldt 25. september 2019 fra mobile enheder

Dårlig betjening turistfælde varm milkshake af dårlig kvalitet uforskammet vertinde da vi bad om at få en kold fik vi en kop isterninger

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Niels L
Anmeldt 28. juli 2019 fra mobile enheder

Super lækker autentisk græsk mad, meget sød og opmærksom værtinde.
Meget hyggelige omgivelser, kan godt betale sig at lige gå væk fra hovedvejen

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, Trine-Ricco K

Rejsende, der kiggede på Ta Petrina, kiggede også på

Chersonisos, Heraklion Prefecture

Har du været i Ta Petrina? Fortæl om dine oplevelser!