Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (13.864)
Filtrer anmeldelser
13.864 resultater
Medlemsvurdering
7.611
3.818
1.470
569
396
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
7.611
3.818
1.470
569
396
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 13.864 anmeldelser
Anmeldt 14. december 2016

Hotellet er en del af et større kompleks på 4 hoteller i alt. Tulum-delen har flere lave bygninger smukt placeret i velplejede omgivelser. Pool-området en flerdelt med broer over. Maden er god og varieret i buffetrestauranten, og dertil kommer de a la carte-restauranter, der kan vælges at spise på et antal gange om ugen. Der er styr på tingene på Tulum. Meget anbefalelsesværdigt.

Overnattede: december 2016
Tak, egon1948
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RRPPTULUM, Public relations hos Grand Bahia Principe Tulum, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. december 2016
Google Oversæt

Dear Guest,

We thank you too much for your time reminding us and for writing your comment!

Thank you for choosing our hotel to disconnect from the daily routine. We love to read that they were very happy with the facilities and activities we offer, as well as the service of Julián to whom I will send your nice comment to make it a motivation to continue the good service.

We look forward to your next vacation!

Regards,

Sasha Gonzalez
Grand Bahia Principe Tulum

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 10. juni 2015

Vi havde bestilt 2 superior Club Hacienda værelser på Grand Bahia Principe Tulum. Men ved indtjekning i Hacienda lobby, blev vi opgraderet til 2 Junior Suite Superior værelser uden yderligere beregning. Værelserne lå dog ikke i Haciendaen men på Tulum og med samme fordele som Haciendaen. Vi syntes det var bedre at bo på Tulum, da det ligger mere centralt i forhold til restauranter mm. Box på værelset koster 5 USD pr. dag og er for lille hvis man har computer, kamera og lignede med. 30 dages internet koster 64 USD og der kan kun være en på ad gangen. (den billigste måde hvis du skal være på hotellet over 7 dage)
Værelserne var dejlige. Dog kunne de store vandflasker som dagligt stod på værelset, ikke være i det ene af de 2 køleskabe.
Et rigtig dejligt hotel som er omgivet af den vilde Maya jungle, som ses tydeligt med alle de dyr som frit færdes rundt over alt på hotellet. Der ses dagligt vaskebjørne, Næsebjørne, leguaner og et marsvin lignede dyr. Så ingen ”væmmelige” dyr som slager eller fugleedderkopper. Men virker meget stort og meget uoverskueligt, det skal man lige vende sig til. Fordi der er så mange hoteller der er slået sammen. Der køre ”små busser” mellem de forskellige dele af hotellerne og de køre hele tiden. Var rigtig glad for det kort som blev udleveret ved ankomsten, det kunne vi ikke undvære og var en fast inventar i tasken.
Standen var absolut en stor skuffelse. Kun granske få områder på den lange strand er brugbare til at bade på. Resten var fyldt af klipper og tang. Man skal ikke vælge dette hotel hvis man ønsker en idyllisk Bounty strand. Flere af de bedre områder på stranden er også reserveret til speciel gæster. Til gengæld er der, et fantastisk flot pool område. Men husk at ligge håndklæder til reservation af solsenge senest kl. 8 (selv om man ikke må iht. Hotellets regler) men alle gør det og gør man det ikke får man ingen solseng.
Restaurant bordbestilling, er en tidsrøver. Stod i kø i ca. en time, for at komme til at booke bord. Vi boede på hotellet fra den 20. december – 3. januar og havde ret til 8 restaurant besøg. Men tros bestilling, formiddag d.21. december var det kun muligt at booke 6 middage. De første dage var det slet ikke muligt at få bord nogle steder. Forstå ikke helt konceptet, da vi på alle de restauranter vi besøgte kun oplevede at halvdelen af restauranten var fyldte under besøget. Vi har boet på andre all inklusiv hoteller, hvor vi frit kunne besøge restauranterne uden begrænsninger og uden forud bestilte bord. Det har fungeret perfekt.
Yucatán buffet, var super fin, med masser af valg muligheder. Her er der ingen dress code og du behøver ikke bestille bord. Vi spiste vores jule- og nytårs gallamiddag her. Og det var virkeligt flot, lækkert og velsmagende. Vandet som serveres til maden smagte ofte af klor (måske en rest fra rengøring af kanderne til vandet?) Personalet er søde, hjælpsomme og generelt en fin service. Der er indført spritgel ved indgangen til restauranten (rigtig god ide) men værtinden som skulle sørge for at alle fik spritgel på hænderne, talte ofte i telefon eller med kollegaer og virkede ligeglad med spritgelen.
Don Pablo Restaurant (Grand Bahia Principe Tulum), lækker mad, men rigtig dårlig service. Måtte vente på drikkelse i længere tid flere gange. Gamle madrester under bordet, kunne ikke ses pga. den lange dug. Men kunne mærkes under bordet. Snobbet, kold og ikke særlig hyggelig restaurant. Dress code: Mænd skal have lange bukser og skjorte eller andet med ærme.
La Gran Tortuga-Rodizio Restaurant, Brasiliansk (Grand Bahia Principe Tulum). Lækker mad og god service. Ingen dress code. Prøv kaffe med ild, et flot lille show.
Portofino Restaurant, Italiensk (Grand Bahia Principe Coba), lækkert mad og god service. Ingen dress code.
Mikado Restaurant, Japansk (Grand Bahia Principe Coba), lækkert mad, god service og sjove ritualer. Forsøg at få en plads ved ”show table” Ingen dress code

Jule- og nytårsshowet var flot og virkelig godt. Michael Jacksons og cirkus show var også ok. Underholdning på hotellet er set bedre og flottere hos andre hotelkæder. Flere aftener var der slet ingen underholdning eller også var det baseret på børnedans / konkurrencer. Flere aftener var der live band i Akumel bar, men solisterne sang dårligt. Det er svært at overskue hvor og hvad underholdningen består af. Også aktiviteterne som laves i løbet af dagen, der forgik ting som ikke var på de gamle uopdaterede aktivitets programmer på tavlerne. Vi har været andre steder, hvor der dagligt på værelset blev leveret et udførligt program, over aktiviteter i løbet af morgendagen, aften show, børneaktiviteter alle angivet med tid og sted. Teamet der stod for underholdningen virkede platte og ikke særlig arrangerede. Der var ingen kontakt med dem, medmindre man selv henvendte sig, den eneste som vi talte med var Israel. Der manglede Mexicansk stemning på hotellet. Det vil sige at, i virkeligheden kunne være et hvilken som helt eksotisk sted. Der mangler lokal musik og lokaldans. I Akumel baren blev der spillet børnejulesange hele ferien som baggrundsmusik, lidt kedeligt i længden.

Juleaften kom julemanden til hest på stranden ved Grand Bahia Principe Akumel. Det var et fint arrangement, men var ikke skrevet noget nogle steder og vi hørte det kun ved et tilfælde i baren. Det er lidt synd at det ikke gøres tydeligt at hotellet arrangerer sådanne arrangementer.
Nytårsaften var en fantastik oplevelse med show og flot fyrværkeri. Dog lukkede Akumel baren allerede kl. 22:30, Synd for dem som ikke havde lyst til at deltage i den store ”larmende” nytårsfest på Dona Isabel. Og bare ønskede at træde ind i det nye år stille og roligt.
Turer du selv kan tage på med taxi direkte fra hotellet. Få en af mændene med tropehattene, foran Tulum lobbyen til at bestille en taxi, så er du sikker på det er en af de godkendte. Vi besøgte Tulum ruinerne, det tager ca. 15 min at køre der til. Vi besøgte også Akumel skildpadde stranden, det tager 10 min med taxi. Tage ud og se skildpadder fra morgenstunden og lad jer ikke logge af speciel guide ture, til 20 USD direkte på stranden. Tag dit eget snorkel udstyr med, og nyd synet af de fantastiske havskildpadder også i de områder hvor de ellers påstår der ikke er store chancer for at se skildpadder. Begge taxi ture kostede 50 USD inkl. Vente tid for chaufføren
Indkøb: Der findes rigtig mange forretninger / boder på Dona Isabel Hacienda, en del af hotellet som du kan komme til hvis du tager den store farvede ”traktor bus” holder foran Tulum lobby eller gå de ca. 400 meter, lige ud foran Tulum lobby. Her finder du både souvenirs, tøj, snaks, apoteksvarer og Tequila til gode priser selv om det er en del af hotellet. Der er boder foran Dona Isabel, men også mange butikker inden i gården. Helt sikkert en besøg vær hvis der er noget man mangler.
Hotellet er super dejligt og vil helt klart uden problemer kunne anbefale hotellet. Og vi kunne helt sikkert også selv finde på at besøge hotellet igen.

Men husk at ligge håndklæder til reservation af solsenge senest kl. 8, alle gør det og gør man det ikke får man ingen solseng.

  • Overnattede: december 2014, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Krukkehaven
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RRPPTULUM, Public Relations hos Grand Bahia Principe Tulum, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. juni 2015
Google Oversæt

Dear Guest,

First of all please receive greetings from the Grand Bahia Principe Tulum Hotel; we would like to take this opportunity to thank you for choosing our hotel to enjoy your honeymoon.

We are grateful for your kind comments and really appreciate that you have taken the time to give us your feedback about your stay with us. As our main goal is our guest’s satisfaction, we are glad to hear you had such a good time and enjoyed the pool activities and the food in our restaurants during your visit to our hotel.

It is always a pleasure to receive positive feedback and will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

We are looking forward to welcoming you again soon!

Warm regards,

Wendy García
Grand Bahia Principe Tulum

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 6. januar 2015

Et hotel du helt sikkert bør overveje hvis du er til kvalitet og et lækkert hotel med mange muligheder. Vi var en familie på 5 afsted, 4 voksne og et barn på 10 år. Ankom lørdag aften efter en utrolig lang rejse fra Danmark. Fik en super service i receptionen og fik opgraderet vores værelset uden mer betaling.
Værelserne er store og fint indrettede, der er mini bar, tv etc. Alt er med i prisen på all inclusive.
Restauranternes laver forbløffende lækker mad af forholdsvis høj kvalitet, sammenlignet med andre hoteller vi har været på i området.
Hotellet er del op i forskellige afdelinger over et kæmpeområde, vi hører til i tulum hacienda, og benytter stranden ved den lille pool længst væk fra selve hotellet, et super dejligt sted med ro og færre personer end omkring den store pool midt i området.
I forbindelse med hotellet, er der et større marked med boder, hvor alt kan købes, fra souvenirs til solcreme og smykker.
Her er der også sportsbare for dem som ikke kan undvære den slags.
Stranden er fin ren og vandet dejligt varmt eneste minus er de forholdsvis store bølger pga. Det lave vand. Hvis man gerne vil snorkle,kan man gå 500 meter op af stranden, til hotel oasis som har det lækreste badevand der kan snorkler på. Der boede vi sidste år men kvaliteten kommer ikke i nærheden af dette hotel.

Overnattede: januar 2015, rejste med familie
Tak, Susanne L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RRPPTULUM, Public Relations hos Grand Bahia Principe Tulum, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. januar 2015
Google Oversæt

Dear Susanne,

Thank you very much for your time and for providing us with your impressions regarding your recent vacation at our Resort.

On behalf of the entire team we want to say 'Thank you' for visiting us. It is very nice to read that you enjoy the warmest service that we Mexicans are able to give to all our guests.

We appreciate your participation and wish you all the best back home!

Kind regards,

Wendy García
Grand Bahia Principe Tulum

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: maj 2017, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Svar fra ledelsen:Svarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Svar fra ledelsen:Svarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser