“Fantastisk oplevelse”

Turtle Snorkeling and Magical Cenote Tour in Tulum
nr. 1 af 28 aktiviteter i Akumal
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 24. marts 2016 fra mobile enheder

Fik en fantastisk oplevelse med masser er skildpadder og stingrays, og lige en smut forbi koralrevet, det bliver ikke større.

Er kørestolsbruger men fik en fornødne hjælp, super fint. Vi havde valgt at være kun 2 på vores guidede tur, og vi fik en super service. Det kostede lidt ekstra, men absolut pengene værd.

Brugte folkene i dykkercentret helt nede på stranden, og det er kun til stor ros.

Synes det er super, at der helt naturligt tages hensyn dyrene, og håber at folk respekterer anvisningerne.

Kan helt klart anbefales.

Tak, JanPedersen16

Anmeldt 15. februar 2016

En af de bedste strand jeg længe har været på. roligt vand, skildpadder få meter ude - rokker og fine koraller. Lækkert sand og meget lidt tang

2  Tak, Mikael H
Anmeldt 8. november 2015 fra mobile enheder

Det gode ved Akumal strand er at man selv kan tage derud, tage snorkel og maske på og så svømme ca 50-75 m ud, så møder man disse kæmpe skildpadder ;) vi var derude med nogle venne - vi oplevede ikke det skønne klare hav, da det øsregnede- men havde det ikke startet ned lyn og torden, så er jeg sikker på ve var blevet der i timevis !

Tak, Tanja H
Anmeldt 15. juli 2015

Dejlig strand med mulighed for at låne snorkeludstyr, så man kan svømme rundt med skildpadderne. Det er helt specielt, at de disse dyr så tæt på i deres rette element.

1  Tak, Kripse
Anmeldt 13. juli 2015

Vi så rigtig mange skildpadder da vi besøgte stranden. Korallerne er ikke imponerende, de ser rimelig ødelagte ud. Vi bookede en tur dertil, hvilket betød vi skulle svømme med redningsvest, til min meget store irritation, det ødelagte meget af turen for mig. Men det var en stor oplevelse at se disse prægtige dyr.

1  Tak, Korsgaard32

Rejsende, der kiggede på Akumal Beach, kiggede også på

Har du været i Akumal Beach? Fortæl om dine oplevelser!