“Snorkel med skildpaddet”

Turtle Snorkeling and Magical Cenote Tour in Tulum
nr. 1 af 28 aktiviteter i Akumal
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 8. november 2015 fra mobile enheder

Det gode ved Akumal strand er at man selv kan tage derud, tage snorkel og maske på og så svømme ca 50-75 m ud, så møder man disse kæmpe skildpadder ;) vi var derude med nogle venne - vi oplevede ikke det skønne klare hav, da det øsregnede- men havde det ikke startet ned lyn og torden, så er jeg sikker på ve var blevet der i timevis !

Tak, Tanja H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15. juli 2015

Dejlig strand med mulighed for at låne snorkeludstyr, så man kan svømme rundt med skildpadderne. Det er helt specielt, at de disse dyr så tæt på i deres rette element.

1  Tak, Kripse
Anmeldt 13. juli 2015

Vi så rigtig mange skildpadder da vi besøgte stranden. Korallerne er ikke imponerende, de ser rimelig ødelagte ud. Vi bookede en tur dertil, hvilket betød vi skulle svømme med redningsvest, til min meget store irritation, det ødelagte meget af turen for mig. Men det var en stor oplevelse at se disse prægtige dyr.

1  Tak, Korsgaard32
Anmeldt 7. marts 2015

Skøn strand med perfekte muligheder for at snorkle med havskildpadder, smukke fisk, blæksprutter og andre havdyr:)

1  Tak, Susanne L
Anmeldt 17. januar 2014

Lækker strand med krystal blåt vand hvor du kan snorkel og se farvestrålende fisk på lavt vand. Stranden ligger 200 meter indenfor revet så det er muligt at bade selv om det blæser.

1  Tak, Susanne L

Rejsende, der kiggede på Akumal Beach, kiggede også på

Playa del Carmen, Riviera Maya

Har du været i Akumal Beach? Fortæl om dine oplevelser!