Åben i dag: 09.00 - 21.00
Super godt

The Best hamam in Sunny Beach god services og dejlig mesege og god vandpibe dejlig svømning basing... læs mere

Anmeldt d. 21. juli 2020
khalidaE4867IT
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Tyrkisk spa i topklasse

Helt fantastisk oplevelse. Personalet klare deres opgave helt exceptionelt, Flinke og... læs mere

Anmeldt d. 14. juli 2019
Nurullah Ş

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Sunny Beach
fra 58,99 $
fra 117,98 $
Anmeldt d. 14. juli 2019

Helt fantastisk oplevelse.
Personalet klare deres opgave helt exceptionelt, Flinke og imødekommende.
Når det kommer til deres message er det absolut topklasse, man får en service der absolut alle pengene værd. Kan absolut anbefales!

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Nurullah Ş
Anmeldt d. 9. august 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har idag været i Tyrkisk bad hos Erma - rigtig god oplevelse, vi har flere gange prøvet “rigtig” hamam og vi kunne stort set ikke mærke forskel. 2 timer
for 100Leva

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, snowcatdk
Anmeldt d. 31. juli 2018

Vi kom to voksne og to børn(10 og 13 år) vi fik en 2 timers behandling. Kostede 400 kroner pr person(vores dreng på 10 var billigere, da han ikke skulle have skrub)
Det var alle pengene værd!
Vi blev lagt i et familie rum, og blev der skrubbet og sæbet ind af hver vores massør. Efterfølgende blev vi placeret ved poolen hvor der var afslappende musik. Der fik vi lagt ansigtsmaske og der blev serveret tyrkisk te.
Derefter fik vi alle en lækker olie maasage(2 i hver rum)
Derefter kunne vi frit benytte poolen så længe vi ville.
Kan kun anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, buchardttrine
Anmeldt d. 25. juli 2018 fra mobile enheder

Mig og min kæreste købte den store pakke til 100 leva som bestod af to timer. Den bestod af peeling, scrub, ansigtsmaske og olie massage. En virkelig dejlig og afslappende oplevelse med et meget venlig og imødekommende personale. Jeg vil anbefale stedet og synes også det er pengene værd, selvom jeg ikke har et sammenlignings grundlag da jeg ikke har prøvet det før. Fordi stedet ikke får 5 stjerner er fordi faciliteterne er meget slidte og nussede.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Anne D
Anmeldt d. 25. juli 2017

Vi var to par, som besøgte Erma Spa. To timers forkælelse i form af Tyrkisk bad, med massage, ansigtsbehandling m.m. Dejligt og virkelig god behandling.
Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2017