“Et af de bedste spisesteder i Sunny Beach”
Anmeldelse af Restaurant Bolero

Restaurant Bolero
Køkkener: Moderne, International
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 25. juli 2018 fra mobile enheder

Allerede første gang vi gik forbi Bolero, kiggede vi på hinanden og sagt nærmest i kor: “Det ser hyggeligt ud, der skal vi prøve at spise”

Som sagt så gjort, første gang kom vi ind fra gade og vi var heldig at få et bord. Maden og betjeningen var så fremragende, at vi måtte prøve det igen da vi havde bryllupsdag.

Igen sad såvel vinen, maden som betjeningen lige i øjet og de havde styr på det. Vi bestilte forret og hovedret samtidig og det blev kørt helt efter bogen.

Maden er i top og det er smagfuldt.

En restaurant som helt klart skal besøges igen

Tak, frydendals

Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Efter 3 ture til bulgarien, fandt vi nu bolero i går aften. langt bedre end alle de andre resturanter i sunny beach.

Servicen var i top, tjenerne var meget opmærksomme på alting. God forklaring på vin, som også smagte super.

Og så maden, den var flere standarder over alt andet som vi har oplevet i bulgarien. Helt fantastisk. En michelin stjerne værd. Vi skal helt sikkert det igen

Tak, Øssur H
Anmeldt 18. august 2016

Maden på bolero er om ikke ekvilibristisk og fejlfri, så dog gedigen og ikke mindst sympatisk prissat

Tak, JensBloch
Anmeldt 16. august 2016 fra mobile enheder

Det er et sted som vi varmt kan anbefale, vores første besøg efter at vi har købt lejlighed for 10 år siden. Dejlig skøn mad, af en kvalitet som ikke normalt ses. Betjeningen var hyggelig og god. Prøve stedet i vil ikke fortryde.

Tak, 554larsb
Anmeldt 29. august 2013

Vi var 2 par ude og spise på denne restaurant den sidste aften vi var i Sunny Beach, desværre må vi sige, for maden var det bedste vi havde fået i den uge vi havde været der, men det var ikke dyrere end de andre steder.

Og for første gang i Sunny Beach oplevede vi at tjenerne havde forstået at fordi man bestille forret og hovedret samtidig, skal de ikke serveres samtidig. Det var dejligt.

Helt klart et sted jeg ville anbefale og nu har vi købt lejlighed i Sunny Beach, så vi kommer helt sikkert igen :-)

• Stemning
2  Tak, Lonny L

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bolero, kiggede også på

Sunny Beach, Burgas Province

Har du været i Restaurant Bolero? Fortæl om dine oplevelser!