“Fint måltid”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 25. juli 2018 fra mobile enheder

Niveauet af mad i Sunny Beach er ikke højt, efter min mening. På Morris fik vi alle forskellige retter som vi alle var tilfreds med. Vi fik både pasta, tradtionelle retter og bøf som var ok. Drinks og milkshake var ikke værd at bruge penge på. Et fint sted med god stemning.

Tak, Anne D

Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

God mad yderst veltillavet og lækkert. Betjeningen er turisttræt og virker ærligt talt ligeglade med gæsterne. Fornuftige priser. Nok ikke vores første al en anden gang på trods af den gode mad.

Tak, Henrik R
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Det er bare et besøg værd.
Super tilberedning Og dejligt miljø.
Tjenerne er meget nærværende og oprigtig venlige. Maden er helt i top og prisen fair.

Tak, Jens Thuesen A
Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Fint sted prøvede det også for 5 år siden og stadig godt men for høj musik til at kunne tale ordenligt sammen så få en plads ude ved sandet ellers er det et godt sted for hele familien

Tak, Tim B
Anmeldt 13. juli 2016 fra mobile enheder

Meget god restaurant til rimelige priser. Fik fillet steak, lasagne, pasta bolognese, wiener schnitzel og en græsk salat. Venlig og smilende personale. Kan varmt anbefales og så ligger restauranten også rigtig godt.

Tak, Manuel H

Rejsende, der kiggede på Morris, kiggede også på

Sunny Beach, Burgas Province

Har du været i Morris? Fortæl om dine oplevelser!