“Bedste sted”

Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Fair priser (billigt). Gode portioner og meget venlig betjening (som et af de eneste steder vi oplevede i Sunny Beach).
Maden er også det bedste vi har fået i Sunny Beach.
Det bedste sted i Sunny Beach og eneste sted jeg kan give topkarakter.

Tak, Inspiration52503

Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Nu kom jeg alene, og måtte selv henvende mig til tjeneren for at få et bord.
Jeg bestilte en rib-eye steak som skulle steges medium og en lille starter samt en drink.
Da min hovedret kom var den rå og jeg måtte få tjeneren til at sende den retur.
Da den kom tilbage var alt okay og det smagte godt.
Servicen var gennemsnitlig og der var ikke noget ud over hvad man kan forvente.
Selve stedet er som hyggeligt nok vis man ikke er til noget prangende for det er det bestemt ikke her.
Alt i alt vil jeg vurdere stedet til at være meget gennemsnitligt for Bulgarien at være.

Tak, jonajondal
Anmeldt 5. juni 2017

Store portioner af velsmagende mad. Tjenerne meget venlige.
Stedet er rimelig i pris, og tjenerne er meget venlige.

Tak, Thomas Peter B
Anmeldt 28. august 2016

Vi spiste der 2 gange og det er helt klart et af de bedste steder i Sunny Beach. Vil især fremhæve aftensmaden der. Vi fik fremragende service. Da tjeneren opdagede at jeg sad og kikkede på deres side med Bulgariske retter så var han der straks med forklaringer og anbefalinger. På trods af at alle borde var optaget, så kunne man med det samme få fat i en tjener og ejeren selv var rundt ved alle borde og sikre at alle havde det godt og intet manglede.

Tak, Heidi A
Anmeldt 19. august 2016

Vi er kommet på Jupiter Steakhouse i de sidste fem år og er aldrig blevet skuffet. Hvert år prøver vi en eller anden restaurant, som vi får anbefalet, men ingen af dem har samme standard som Jupiter med hensyn til venlig betjening, god mad, hygge og 60 er musik. Jeg glæder mig allerede til næste år og ser frem til at møde Sergio og hans fantastiske personale.

Tak, kiwenipebo

Rejsende, der kiggede på Jupiter Steak House, kiggede også på

Sunny Beach, Burgas Province

Har du været i Jupiter Steak House? Fortæl om dine oplevelser!