“God til prisen”

Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Vi fik en gang steak, kylling, pasta og pizza. Maden var fin men steak var bestilt "medium" men var nærmere "medium, rare". Alt i alt ok.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Manuel H

Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Overraskende lækker mad, super servering og fair priser. Live musik og hyggelig stemning. Får nok ikke bedre mad her i byen

Dato for besøg: juli 2016
Tak, klausbhansen
Anmeldt 3. september 2015 fra mobile enheder

Maden på Jupiter er rigtig godt og rigtig billigt. Og stemningen er rigtig god med live musik.. Om mandag og torsdag er der banko der kan man vinde penge..

Dato for besøg: august 2015
Tak, Charlotte N
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 16. august 2015 fra mobile enheder

Min partner og jeg tog til Jupiter som noget familie havde anbefalet os.

Alt det, vi spiste der var smukt og personalet var altid fantastisk!
Vi blev forlovet mens vi var på ferie, og de havde lavet et bord med rosenblade på og købt os en flaske champagne. Helt ærligt elskede vi det her.

Garanteret god mad og fin service her! Ikke skuffede overhovedet! Meget forvirret af tidligere anmeldelser der ikke vurderede personalet højt som disse, da de var vores foretrukne personale i løbet af ferien!!

1  Tak, Roxanne M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 16. august 2015 fra mobile enheder

Min partner og jeg endte med at spise her mange gange i løbet af vores 2 ugers ferie, da du er garanteret at nyde maden, og de kan ikke gøre nok for dig!

Maden er store portioner og fantastisk valuta for pengene!
Personalet byder dig altid velkommen med et smil, og er virkelig venlige og hjælpsomme!

Mig og min partner blev forlovet på ferien. Så vi havde lagt vores forlovelses måltid på Jupiter og de gjorde alt, hvad de kunne, for at sikre, at vores aften var noget særligt!

Helt sikkert sætter målestokken for alle restauranter!

Tak, lynsey271287

Rejsende, der kiggede på Jupiter Steak House, kiggede også på