Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Anmeldelser (334)
Filtrer anmeldelser
334 resultater
Medlemsvurdering
103
114
54
32
31
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
103
114
54
32
31
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 334 anmeldelser
Anmeldt 26. september 2016 fra mobile enheder

Et rimeligt hotel.
Fitness rum under al kritik det levede ikke op til forventningerne.
Morgenmaden kunne godt være mere spændende.
Værelserne pæne og rene.
Sengene er ikke så gode.
Udsigten over havet er rigtigt flot.

Overnattede: september 2016, rejste med familie
1  Tak, Michael O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
skiathosjsi, Manager hos Kanapitsa Mare Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. oktober 2016

Kære gæster, tak for opholder sig i vores hotel. Det var en fornøjelse at have dig med os, og vi er glade for, at du har nydt din ferie. Med hensyn til gymnastiksalen vi beklager det ikke opfyldte op til dine forventninger, men bemærk det er ikke en professionel gym facilitet, men snarere et standard hotel problem gym facilitet. Under dit ophold, personalet og ledelse er til din rådighed for ffer nogen nødvendige bistand, der kan gøre mere behageligt din ferie. Vi ser frem til at have fornøjelsen af at se dig igen snart.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 10. september 2014

Bestilte opgraderet værelse ,det i kataloget er meget pænere en vores opgraderet , det er meget dårligt vedligeholdt hotel , vores bruser kommer der ligeså meget vand ud af armeturet som ud af brushoved ,toiletbørste er fuld af afføring , der lugter af kloak på vores terrasse .belysning på gangene er der 1 ud af 5 pærer der virker , på værelset har vi dog fået skiftet dem som ikke virkede , morgen buffet er lav standard vi kom en time før slut tid , vi måtte spise cornflakes med mælk på flade tallerkener , de blødkogte æg var iskolde og ingen æggebæger , de havde ikke juice men ufortyndet lemonade ,alt i alt et 2 stjernet hotel

  • Overnattede: september 2014
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Thomaskaarsberg
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
skiathosjsi, Manager hos Kanapitsa Mare Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. september 2014

Kære gæster
Tak for opholder sig med os. Med hensyn til dit værelse, er jeg ikke sikker på, hvad du så i kataloget, så jeg kan ikke kommentere; hvis du ikke var tilfreds med din bolig Jeg undskylder; Må jeg foreslå, at du kunne have informeret din rep af ethvert spørgsmål, så vi kunne har forsøgt at løse det. Under alle omstændigheder, med hensyn til belysning i korridorerne, alle lamper fungerer fint; dette er Green Hotel ISO 14001-certificeret og energibesparende praksis er på plads.
Med hensyn til morgenmad, jeg er ked af, hvis det opfyldte op til dine forventninger; Vi har noteret os dine tanker til F & B-afdelingen for at foretage de nødvendige korrektioner, således at disse spørgsmål ikke sker. Endnu en gang tak for dit valg, og vi ser frem til at se dig igen i fremtiden.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 28. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
kanapitsahotels2017Q, Manager hos Kanapitsa Mare Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
kanapitsahotels2017Q, Manager hos Kanapitsa Mare Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
kanapitsahotels2017Q, Manager hos Kanapitsa Mare Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser