Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.569)
Filtrer anmeldelser
1.569 resultater
Medlemsvurdering
1.013
305
143
61
47
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.013
305
143
61
47
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
31-36 af 1.569 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 19. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
StRegisMauritius, General Manager hos The St. Regis Mauritius Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 18. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: april 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
StRegisMauritius, General Manager hos The St. Regis Mauritius Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 15. maj 2017

  • Overnattede: april 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
StRegisMauritius, General Manager hos The St. Regis Mauritius Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 15. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
StRegisMauritius, General Manager hos The St. Regis Mauritius Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 13. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
StRegisMauritius, General Manager hos The St. Regis Mauritius Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser