“Lækker mad god betjening”

Happy Rajah Indian Restaurant
Køkkener: Indisk
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 31. marts 2017

Var her for et år siden så vi ville lige prøve igen. Og det var endnu engang rigtig godt. Maden var god og betjeningen venlig og hurtigt. Vi var der en lørdag så der var mange mennesker. Et sted man vender tilbage til for at smage den gode mad.

Tak, Jimmi22

Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Vi spiste en lækker frokost her og fik en god og venlig betjening. De ansatte var smilende og gjorde meget ud af at fortælle os hvad de forskellige retter på tallerkenen var. Maden smagte fantastisk og vi valgte at sidde udenfor hvor vi havde god udsigt. Vi vil helt sikkert spise her igen næste gang vi kommer til Grand Baie.

Tak, Hanne N
Anmeldt 4. januar 2017 fra mobile enheder

God indisk restaurant, hyggeligt indrettet. Ligger lidt underligt, med udsigt ud over parkeringspladsen til et storcenter..
Maden og service er begge fine og af god kvalitet.
Fair priser, vi gav 1600 Mur for to forretter, to hovedretter, to cocktails og en flaske vand.

Tak, Snorris27
Anmeldt 2. juni 2016

Rigtig lækker indisk mad - her kan du få alt inden for det indiske køkken. Super sød og venlig betjening, der også gav gode råd til hvilke retter/tilbehør man bør spise sammen.

Tak, 67acj
Anmeldt 22. marts 2016

Rigtig godt sted som servere god mad med masser af smag og ikke for stærk. Vi fik en yderst venlig behandling og nød vores mad.

Tak, Jimmi22

Rejsende, der kiggede på Happy Rajah Indian Restaurant, kiggede også på

Riviere du Rempart, Riviere du Rempart District

Grand Baie, Riviere du Rempart District

Har du været i Happy Rajah Indian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!