Sal øen: Sal Island-oplevelse med en certificeret indfødt guide (herunder hajoplevelse)

Book på forhånd

Sådan kan du opleve Shark Bay
fra 42,16 US$
fra 34,39 US$
Anmeldt d. 17. november 2022 fra mobile enheder

En oplevelse at komme så tæt på babyhajerne, men er du dårligt gående så er der mange sten i vandet og det kan være svært at holde balancen. Men turen værd

Dato for oplevelse: november 2022
Tak, Janne J
Anmeldt d. 29. oktober 2022 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse i det lave og meget varme vand, der var krystalklart. Hajerne kommer helt tæt på og svømmer mellem dine ben og de kan kysse dem lidt.

Dato for oplevelse: oktober 2022
Tak, Schyum
Anmeldt d. 11. februar 2018 fra mobile enheder

Super familievenligt. Vi tog almindelig taxi til Shark Bay, vandrede til saltminen, badede og blev hentet 3 timer senere. 50 € tur/retur.

Dato for oplevelse: februar 2018
2  Tak, MichaelL8834
Anmeldt d. 11. april 2017 fra mobile enheder

Utroligt fedt og komme så tæt på en haj. Må indrømme var lidt skræmt. Men det værste ved turen ud til hajerne er alle de sten man skal gå på. Man har svært ved og gå og kan let falde. Husk badesko kan lejes der ude

Dato for oplevelse: februar 2017
Tak, tulleh2016
Anmeldt d. 20. februar 2015

2 meter lange hajer Cruiser i overfladen lige foran os - helt fantastisk oplevelse
PS : helt ufarlig art

Dato for oplevelse: februar 2015