“Byens bedst spisested”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 14. december 2022 fra mobile enheder

Man får fantastisk god mad og en sød og opmærksom værtinde
Byens bedste spisested og til fornuftige priser. Og en dejlig overraskelse efter maden

Dato for besøg: november 2022
1  Tak, Scenic24525746673

Anmeldt 4. marts 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg spiste aftensmad på Marea, da de havde gode anmeldelser på TripAdvisor.

Jeg fik en oksecarpaccio og min kæreste fik blæksprutte til forret. Begge var ukrydrede og smagte ikke af meget.

Til hovedret fik vi begge oksekød med rødvinssauce. Saucen var smagsløs det samme var tilbehøret. Hvis kokken gik lige så meget op i smagene, som anretningen (meget 70/80’er agtigt), så er jeg sikker på at det ville være godt.
Vi blev ret skuffede over maden og vil ikke anbefale det, hvis man er til smagfuld mad.

Betjeningen er sød og opmærksom.

Dato for besøg: marts 2019
2  Tak, Hellekorczakz
Anmeldt 10. december 2018

Italiensk ejet og drevet restaurant, med lækker mad, specielt bøf med gongonzola sovs kan anbefales. God betjening og atmosfære

Dato for besøg: december 2018
Tak, Lise R
Anmeldt 26. november 2018 fra mobile enheder

Billede 1&2:
Skønne forretter hhv cappacio fisk& kød, meget lækkert( de to første billeder)citronskummet var frisk til den rå fisk. Parmasanskummet smagte desværre rigtigt af så meget...
Billede 3-4:
Vi valgte begge to (medium)beef,en grillet ,en med gongonzola.
Før forret fik vi sprødt/ blødt hjemmebagt brød med hjemmelavet oliemix som smagte mest af hvidløg & olivenolie.
Citron “ shot” til sidst( sammen med regningen) var dejligt forfriskende
Den bedste og dyreste middag på Sal, Santa Maria men alle pengene værd da det var vores bedste middag her.
Vi havde desværre ikke plads til desserter

Dato for besøg: november 2018
Tak, mitezza1
Anmeldt 23. marts 2017

Kom forbi en af dagene, og spurgte om der var plads til to. Men alt var optaget. Så siger hun at et par har udsat til senere og vi fik lov at komme ind.
Der plads til ca. 20 personer, fem borde var der vist. Større var den ikke.
Vi bestilte en italiensk tallerken med kød og forskellige oste efterfulgt spaghetti med skalddyr og selvfølgelig med god vin til. Fremragende mad og service for pengene.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Peter P

Rejsende, der kiggede på Marea Restaurant, kiggede også på

Har du været i Marea Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!