Anmeldt d. 14. april 2019 fra mobile enheder

Lækkert og afslappet resort.
På trods af der ingen a/c eller pool er, så er det helt perfekt. Venligt personale. Autentisk og miljø venligt.
Villaen har et fint åbent badeværelse med lille have. Mini baren er en fryseboks hvorpå der ligges køleelementer i.
Der er opredning af seng med myggenet hver aften og der stilles frisk vand og kaffe 2 x dagligt.

Dato for ophold: april 2019
1  Tak, 529emile
Anmeldt d. 25. februar 2019

Den Thailandske Bugts dovne dønninger skyller ind mod klipperne lige nedenfor restauranten, hvor vi hver dag nyder morgen- og aftensmaden. Solnedgangen er fantastisk. Den røde sol dykker hver aften det samme sted og tilbage i den knaldsorte nat er en krans af hundredvis af mintgrønne, solgule og lyslilla lanterner på fiskerbåde i horisonten. Alene det er nok til, at vi absolut ikke har lyst til at drage videre. Dertil kommer en exceptionel venlig, imødekommende, serviceminded medarbejderstab, hyggelige bungalows, gode badestrande. Et ophold, vi vil huske med glæde. Lisbeth og Knud

Dato for ophold: februar 2019
2  Tak, yardbirdHorsens
Anmeldt d. 1. maj 2018 fra mobile enheder

Elskede vores ophold på Mango Bay. Vi var noget bange den første aften, pga kryb. Men fandt ud af, hvis vi ikke havde lys tændt i loftet, kom der kun begrænset ubudne gæster. Hytterne er SÅ lækre og smukt indrettet. Udendørs badeværelse helt fantastisk. Lækker, stille strand hvor man kan snorkle.
Restauranterne er pænt dyre, men maden er også virkelig lækker. Elskede vores morgenmad.
Vi havde 8 overnatninger, det var slet ikke for lang tid. Vil så gerne tilbage.

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, 345majc
Anmeldt d. 9. april 2018 fra mobile enheder

Vi afsluttede vores rejse gennem Vietnam med nogle dage, hvor stikket bare skulle trækkes inden hverdagen igen bankede på. Mango Bay Resort var det perfekte valg!
Jeg har aldrig prøvet at bo på et resort, hvor man følte sig så velkommen. Der var en rigtig god stemning mellem alle, og man fornemmede tydeligt, at her var et godt sted at være medarbejder.
Vi bevægede os ikke udenfor resortet, da der simpelthen var så rart. Har man lyst til det tilbyder de shuttlebusser til byen.
Jeg er ikke den typiske strandperson, men det blev jeg her. Strandområde er privat, og det var dejlig stille og roligt. Vandet var dejligt og roligt. Ønskede man ikke at ligge på stranden var der også græsområder med liggestole.

Vi spiste alle dage på restauranten fordi maden bare var fantastisk! Bredt menukort, flotte anretninger og særdeles velsmagende.

Morgenmaden var rigtig god, og dejligt med noget hjemmebagt brød.
Jeg håber virkelig, at få muligheden for at komme tilbage hertil dette fantastiske sted én dag!

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, 623mettes
Anmeldt d. 27. februar 2018

FANTASTISK resort bogstaveligt på stranden. Basalt, midt i naturen og alligevel top-star. Positivt og serviceminded personale, bedste restaurant på Phu Quoc direkte ved perfekt strand. - Næste tur til Vietnam går helt sikkert igen via Mango Bay Resort.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt til stranden - det bliver ikke bedre.
Dato for ophold: februar 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner