“Lækker mad”

Mango Bay Restaurant
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 18. april 2017

Har netop været 2 uger på Phu Quoc, spiste på Mango Bay 3 gange. Varieret menukort, god betjening og romantiske omgivelser.
Virkelig lækkert og velserveret mad, kan især anbefale Deres andebryst, stegt perfekt og virkeligt mørt.

Tak, Gitte L

Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækker restaurant de har ned til vandet, her spiste vi et par gange med stor succes.... både drinks og mad kan anbefales, samt at personalet er utrolig smilende og imødekommende.

Tak, Rikke D
Anmeldt 18. februar 2017

Dejligt sted med fantastisk og smuk placering. Maden er super og med noget for alle, hvad enten det er i Beach baren eller på restauranten. Friske råvarer, flot anrettet og meget velsmagende. Dog ligger prisniveauet højt. Mer end dobbelt så dyrt (eller mere) end hvad vi kunne spise for andre steder

Tak, Karina H
Anmeldt 8. februar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad, slet og ret!
Personalet var lidt langsomme om at hjælpe de gæster, som kun kom for at spise og ikke boede på resortet, men maden var værd at vente på. Dejlig oplevelse at sidde og nyde solnedgangen på terrassen over den skønne middag.

Tak, Vibeke N
Anmeldt 4. februar 2017

Meget alsidig mad for både store og små. Køkkenet var en blanding af asiatisk med europæisk tvist og retter som man kender internationalt.

Tak, Marianne H

Rejsende, der kiggede på Mango Bay Restaurant, kiggede også på

Duong Dong, Phu Quoc-øen
Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Duong To, Phu Quoc-øen

Har du været i Mango Bay Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!