“Godt sted med autentisk mad til fin pris”
Anmeldelse af Sakura

Sakura
Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. december 2016 fra mobile enheder

Efter tidligere at have rejst rundt i mekong deltaet og spist meget lokalt, var det dejligt at finde denne restaurant som havde meget af det samme. Især deres små sprøde forårsruller kan anbefales.
Alt det mad vi kunne spise, 2 øl, 2 kopper kaffe. 250K Dong.

Tak, Svend Erik B
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9. marts 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant er et besøg værd. Vi fik to drinks, delte en forret bestående af 8 medium store forårsruller, to hovedretter med fisk, en øl og fem (tog de fire med hjem) colaer - det hele kostede under 150 kr. Sød og nærværende betjening, så kan kun anbefale dette sted :)

Tak, Gitte M
Anmeldt 5. marts 2016 fra mobile enheder

Dejlig restaurant hvor det er hele familien Der kører den. Vi har spist der i 4 dage og maden er dejlig frisk og billig ... 3 personer for ca 300000 dong

Tak, Kenneth H
Anmeldt 22. januar 2015

Over medium kvalitet af de traditionelle vietnamesiske retter, stegte og friske rulle med og uden seafood, nudler og ris. Veltillavet.
Høflig og venlig betjening. Ejeren taler flydende engelsk. Absolut et besøg værd hvis man bor i nærheden eller har været på den nærliggende meget fine badestrand hvor der nærmest ikke er et øje. Omkring 10 kilometer fra Duong Dong så et godt mål for en cykel eller "motorbike" tur.

Tak, Peter S
Anmeldt 21. januar 2015 fra mobile enheder

Vi havde kørt forbi restauranten flere gange på vej til stranden. Vi besluttede os for at vi skulle spise frokost derinde den sidste dag og vi blev ikke skuffet. Vi fik lækre friske forårsruller med æg og grøntsager samt stegte forårsruller. Herudover delt vi en portion sweet sour pork med ris. Det var kæmpe portioner og vi blev mætte. Dette sted kan anbefales. For maden blev det ca. 200.000 Dong :-)

Tak, Julie M

Rejsende, der kiggede på Sakura, kiggede også på

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Har du været i Sakura? Fortæl om dine oplevelser!