“God indisk mad”

Køkkener: Indisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 28. februar 2018 fra mobile enheder

Vi spiste på Ganesh og fik pappadums, onion bahji, lam og kylling. Set var rigtig god indisk mad og man kunne vælge, hvor stærk maden skulle være. Kan anbefales.

Tak, Lene L

Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Hvis i er til Indisk mad når det er bedst, er denne restaurant et must.
Restauranten er indendørs og en smule kølig i dens indretning, når det er sagt, ænsede vi ikke stedet, da først maden kom på bordet.
Fantastisk veltilberedt, friske råvare og en sanse oplevelse af de store.
Portionerne er store og priserne er yderst rimelige.
Personalet, venlige og meget opmærksomme. Wifi er velfungerende.
Kan anbefales på det varmeste og vi kommer helt sikkert igen.

4  Tak, Jørgen N
Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Ganesh er en kæde med indiske restauranter i Vietnam. Det bærer restauranten desværre stort præg af.

Da vi ankom var der intet mindre end 6 tjenere der stod og kiggede og kun 1 familie udover os i restauranten. Der var ikke specielt hyggeligt og tjenerene lignede alle nogle, der ikke var særligt vilde med deres job.

Vi bestilte to retter og diverse drikkevarer. Maden var af ok kvalitet og deres naanbrød var lækkert, men prisen er for høj. Alt i alt synes vi at det er for dyrt ift. hvad man får for pengene.

Tak, Katrine R
Anmeldt 23. februar 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte lamme-korma, chicken madras og grøntsagskofta, samt naan (super lækkert!) og ris. Det smagte fantastisk dejligt og vi havde en rigtig god aften. Der blev serveret syltede rødløg til hele herligheden, som var et - for os - nyt indslag, som vi var vilde med. Lidt dyrt i fht. at det er indisk, som normalt er billigt, men rigtigt lækkert.

Tak, ChristinaGJensen
Anmeldt 16. februar 2017 fra mobile enheder

Indisk mad er ikke det vi har spist mest af.
Men det bliver der så lavet om på nu .
Det er suseme da lækkert og dejlig stærkt
Denne lille restaurant midt i Ho Chi Minh er bestemt et besøg værd .vi har ikke så meget at samling med men kan sige at det måltid vi fik var der bestemt ikke noget galt med og prisen er der heller ikke noget galt med .det er meget billigt set med dk øjn
Hyggeligt sted og god betjening
Bestemt et besøg værd

Tak, bgj18333

Rejsende, der kiggede på Ganesh Indian Restaurant, kiggede også på

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Har du været i Ganesh Indian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!