The Mirage Hotel & Casino
Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Meget for pengene!)
173 $
152 $
198 $
153 $
Agoda.com
  • Pool
Tuscany Suites & Casino(Las Vegas)(Meget for pengene!)
106 $
78 $
  • Pool
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Meget for pengene!)
85 $
48 $
107 $
67 $
188 $
144 $
  • Restaurant
Golden Nugget Hotel & Casino(Las Vegas)(Meget for pengene!)
164 $
113 $
247 $
203 $
  • Restaurant
Paris Las Vegas(Las Vegas)(Meget for pengene!)
112 $
70 $
359 $
261 $
Anmeldt for 22. januar 2018

Rigtig fint, stort og flot hotel. Der er meget større end man overhovedet kan forstille sig, hvis det er første gang man besøger Las Vegas.

Store, pæne og rene hotelværelser - med daglig rengøring.
Placeringen er perfekt på The Strip, med tæt til mange af de rigtig store hoteller og kasinoer. Poolen og pool-området var lækkert man skal dog ikke sove til kl.12 hvis man forventer en liggestol.

Jeg blev endda klippet på hotellet i deres frisørsalon, 500kr. for en herreklip, på 10% service gebyr - men så fik jeg også et dejligt glas lækker iskold vand, serveret i plasticglas med sugerør.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Rasmus R
Anmeldt for 31. december 2017 fra mobile enheder

Vi skille have de sidste to dage i 2017 i Lux men de havde på hotellet ikke personale nok til at opretholde Housekeeping så vi måtte bade i brugte våde håndklæder og sove i dårlig sengetøj

Det kunne vi nok havde levet med men vi havde betalt os fra at skulle en sådan oplevelse igennem 3500 kr for to nætter så er det ikke i orden at skulle sådan en oplevelse igennem

Vi ringede til lobbyen og bekendt gjorde vores skuffelse hvilket de slog væk ved et fradrag på 40$
Må sige mine forventninger til the mirage lå i en NOGET højre standard

Dennis O Holm

Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, Dennis O
Anmeldt for 26. juli 2017 fra mobile enheder

Hotellet er meget godt men kæmpe stort , for stort , gode værelser , boede på 21 etage , gode og store værelser , spiste ikke på hotellet , kan anbefales , men næste gang bliver det et mindre hotel . Opholdet er helt klart en kæmpe oplevelse ..

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Kenneth E
Anmeldt for 11. juli 2017

Min kæreste og jeg var på ferie på vestkysten i USA juni/juli 2017. Vi havde 3 overnatninger i Las Vegas på hotellet Mirage, som ligger perfekt på The Strip. Hotellet er let at finde rundt i, og det virker til at det er et hotel for alle, man føler sig ikke for fin eller omvendt! Der er seperate elevatorer til de forskellige etager, og det det gør at det ikke tager lang tid at komme fra gaden til hotelværelset. Selve hotelværelset er rigtig gode, rent og pænt. Poolområdet er rigtig lækket med en dejlig stor pool, med masser af stole med både sol og skygge. Vi havde en buffet med pr. dag og der kunne man selv bestemme om man ville have morgen, middag eller aftensmad og det var super lækkert mad og der vil helt sikkert være noget alle kan lide. Hotel personalet var søde og hjælpsomme, Dog skal det lige siges at man skal være opmærksom, når man tjekker ud og alt stemmer på regningen.

• Overnattede: juni 2017, rejste som par
1  Tak, lisbethoegh
Anmeldt for 27. december 2016 fra mobile enheder

Vi var 3 voksne afsted i julen og havde et 6 dages ophold. Hotelværelset var fint, uden at være prangende, sengene gode og fint store til 2 voksne i hver. Badeværelser var ordinært og der gik lidt tid inden fugten var ude af rummet efter bad. Dog var der dejlig varmt vand på alle tidspunkter. Servicen ved ind- og udtjek var super og gik upåklagelig. Casino delen er ok og præcis så lurvet som det skal være. Hotellets buffet er kke noget særlig men i forhold til hvad man ellers skal betale for morgenmad meget acceptabel. Man kan ikke klage over udvalget som går fra sushi til mexicansk, 18 forskellige cola smage og en meget lang kø hvis man kommer på det forkerte tidspunkt. Vi er bestemt ikke afvisende overfor at komme tilbage til netop dette hotel, da kvaliteten matcher prisen fint.

Overnattede: december 2016, rejste med familie
Tak, momsenor10