Anmeldt 11. juli 2017

Min kæreste og jeg var på ferie på vestkysten i USA juni/juli 2017. Vi havde 3 overnatninger i Las Vegas på hotellet Mirage, som ligger perfekt på The Strip. Hotellet er let at finde rundt i, og det virker til at det er et hotel for alle, man føler sig ikke for fin eller omvendt! Der er seperate elevatorer til de forskellige etager, og det det gør at det ikke tager lang tid at komme fra gaden til hotelværelset. Selve hotelværelset er rigtig gode, rent og pænt. Poolområdet er rigtig lækket med en dejlig stor pool, med masser af stole med både sol og skygge. Vi havde en buffet med pr. dag og der kunne man selv bestemme om man ville have morgen, middag eller aftensmad og det var super lækkert mad og der vil helt sikkert være noget alle kan lide. Hotel personalet var søde og hjælpsomme, Dog skal det lige siges at man skal være opmærksom, når man tjekker ud og alt stemmer på regningen.

• Overnattede: juni 2017, rejste som par
1  Tak, lisbethoegh
Anmeldt 27. december 2016 fra mobile enheder

Vi var 3 voksne afsted i julen og havde et 6 dages ophold. Hotelværelset var fint, uden at være prangende, sengene gode og fint store til 2 voksne i hver. Badeværelser var ordinært og der gik lidt tid inden fugten var ude af rummet efter bad. Dog var der dejlig varmt vand på alle tidspunkter. Servicen ved ind- og udtjek var super og gik upåklagelig. Casino delen er ok og præcis så lurvet som det skal være. Hotellets buffet er kke noget særlig men i forhold til hvad man ellers skal betale for morgenmad meget acceptabel. Man kan ikke klage over udvalget som går fra sushi til mexicansk, 18 forskellige cola smage og en meget lang kø hvis man kommer på det forkerte tidspunkt. Vi er bestemt ikke afvisende overfor at komme tilbage til netop dette hotel, da kvaliteten matcher prisen fint.

Overnattede: december 2016, rejste med familie
Tak, momsenor10
Anmeldt 25. december 2016

Værelset var okay.. Skøn udsigt på 23 etage..
Vandtrykket i badet var dog virkelig dårlig.. Faktisk så dårligt, at det var svært at få sæben ud af håret..
Casioet er som alle andre..
Gratis at drikke mens du spiller, men bartenderen kommer kun forbi en gang i timen, og er meget længe om at komme tilbage med dine drikkevare.
Vi bestilte igennem hotels.com, og bestillingen var inkl. morgenmad.
Vi får afvide da vi tjekker ind, at vi bare rammer morgenbuffeten mellem 7-11..
Hvilken var rigtig fint..
Den koster lidt over $ 20 pr. næse.
Da vi tjekker ud, får vi så afvide at vi kun har fået for $ 80 fri morgenmad..
Ekstra regningen på $ 85 kom så lidt bag på os.
Da jeg klagede over det, blev den unge dame i deres frontdesk direkte ubehøvlet.

Værelsestip: Ret nemt at vinde penge i deres pokerspil..
  • Overnattede: december 2016, rejste med familie
Tak, mrrm294
Anmeldt 12. december 2016

Vi var her 7 dage. Super lækkert hotel der ligger midt i Las Vegas. Pænt og rent alle steder. Kæmpe udvalg af restauranter på hotellet. Stort og lækkert pool område med god plads. Eneste minus vi oplevede var da vi ville leje en køleskab til værelset til vand og rester... 20 Dollar pr nat. Det synes vi var lige i overkanten af hvad der var rimeligt. Topklasse senge

• Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Jensen3650
Anmeldt 31. oktober 2016

Der er ikke noget som helst at udsætte på hoteldelen af dette hotel. Man kan få lige, hvad man kan ønske sig. Jeg var dog lidt skuffet over casinoet. Det er så stort og uoverskueligt, og der er ingen glamour over det. Folk sidder bare i deres shorts og sandaler (men spiller alligevel for astronomiske beløb).
Vi betalte ca. 200 kr. pr. mand for morgenmadsbuffeten, og at sige, at den er overvældende, er faktisk en underdrivelse. Det er nærmest en gastronomisk rejse rundt i verden, idet alle de større verdenskøkkener er repræsenteret. Typisk Las Vegas-overflod. Det eneste, man som dansker savner, er noget ordentligt brød! Du kan få sushi, steaks, snow crab, omeletter, texmex, drinks, øl vin og alle de kager, du kan forestille dig, men beder du om brød, kan du vælge mellem lys og mørk toastbrød...
Pool-området er bestemt også dejligt.

Værelsestip: Når man tjekker ind, skal man bede om et værelse, der ligger så højt som muligt.
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, denkrab