Anmeldt d. 20. maj 2017

Monte Carlo er en fint hotel, med en god service. Jeg fik lov at tjekke ind før 12, selv om det normalt først er efter 15. Man kan godt mærke at det trænger til en renovation - værelserne er slidte at se på, men udemærket. Rengøringen er top og sengene er gode.

Værelsestip: Vælg et værelse højt oppe, så er der mindre larm
Dato for ophold: april 2017
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, BossDanmark
Anmeldt d. 12. juni 2016

Vi havde 3 overnatninger på hotellet, som turister i Las Vegas. Det skal bemærkes, at vi alene var der for at se byen - ikke for at spille - så casinofaciliteterne indgår ikke som en del af vurderingen. Hotellet er helt overordnet okay. Pluser: Det ligger rigtig godt placeret på The Strip, og der går "tog" mellem Monte Carlo/Aria og Bellagio, hvilket gør transporten nem. Rummene er dejligt store og rene. Minuser: Hotellet fremstår let gammelt og slidt. Vi fik et værelse på niende etage, der var placeret ovenfor de centrale indtag til AC, hvilket medførte en hel del støj henover natten - desværre. Ligeledes kunne man høre ens naboer, når disse snakkede eller lignende. Samlet: Vi valgte hotellet, fordi det var relativt billigt og lå godt på The Strip, og det var et helt okay valg, hvis man kan leve med, at det ikke fremstår top moderne.

Værelsestip: Jo højere, jo bedre.
Dato for ophold: juni 2016
Tak, Smunie
Anmeldt d. 8. december 2015 fra mobile enheder

Utroligt lækkert hotel, ligger godt man skal bare være opmærksom på der er et 30 dollars gebyr pr. Nat som der er på alle hoteller i las Vegas.
De kunne dog godt have trukket lidt i prisen eftersom de bygger nyt ishockey stadium og laver ny vej. Det larmede meget.
Udover det ville de ikke gøre noget imod en svindler der går og sælger dyre billetter til natklubber, han går stadig rundt på deres kasino eftersom vi oplyste hotel personalet om det.

Dato for ophold: december 2015
Tak, frede1026
Anmeldt d. 6. september 2015 fra mobile enheder

Vi tilbragte 5 dage på Monte Carlo hotellet, og vil gerne tilbringe flere! Hotellet ligger dejligt centralt på The Strip, så fin gå afstand til f.eks. Bellagio og deres springvand. Værelserne er en smule slidte, men det skal ikke skræmme dig fra at booke et værelse! Sengen på værelset er virkelig god, stor og bred. Personalet flinke er hjælpsomme. Der ER gratis WIFI på værelserne. Pool området er stort, så selvom solen står højt og der er mange mennesker, så kan du altid finde en liggestol. Selve kasinoet (spille området) er stort, og der er masser af ting at lege med. Deres buffet-restaurant er ganske god, med masser af valgmuligheder.

Dato for ophold: august 2015
Tak, RasJS
Anmeldt d. 5. september 2015 fra mobile enheder

Boede på dette hotel i 5 dage på vores ferie. Personalet er meget hjælpsomt, værelserne er store, men har slidmærker efter mange år på bagen. Dog fik vi af vide at de er ved at renovere så til næste år skulle det bliver flottere og mere luksuiøst. Om det også gælder værelser ved jeg ikke. Men de har et stort casino, dejlig pool område med masser af plads, en fin buffet og ja så er der jo masser af butikker at shoppe i på the strip og andre hoteller man kan gå hen til. Deres senge er rigtig gode! Så ville bo her igen :)

Dato for ophold: august 2015
Tak, Misser88