Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

TI huskede jeg som et godt sted tidligere, men de har nu et problem med uengageret og uhøfligt service. Ingen smil eller hjælpsomhed kun lige akkurat hvad de skal. Jeg blev afkrævet et ressortfee som senere viste sig 'valgfrit'. Jeg kommer ikke tilbage.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Jakob K
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde vores teenagebørn med og havde 2 værelser på hotellet. Rigtig gode værelser med super udsigt over pool og The Strip. Rent og pænt overalt men et alt for lille poolområde til så mange mennesker hvor meget af pladsen var optaget af VIP betalings telte/stole som faktisk stod tomme mens alt andet var fuldt booket. Men også det eneste som trækker ned i bedømmelsen.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, Henrik S
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Gode værelser med god plads og køleskab. Her i juli-måned ville man ønske de havde bygget poolen dobbelt så stor, det var næsten ikke til at komme til. 45 grader. Supermarkedet "Valgreen" ligger lige over på den anden side. Hotellet har en fin beliggenhed.

Overnattede: juli 2017
1  Tak, Pernille A
Anmeldt 16. maj 2017

Vi betalte 1000 kr ekstra for tre dage med udsigt til The Strip.
Men det havde vi ikke.
Vi klagede til direktionen, som oplyste, at værelset
var kategoriseret til denne udsigt.
Det er yderst utilfredsstillende, at man ikke får valuta for sine penge.

Værelsestip: Sørg for at sikre, at I får den udsigt, som I betaler for !
  • Overnattede: april 2017, rejste som par
1  Tak, Flemming R
Anmeldt 27. april 2017 fra mobile enheder

Wau! Så er man kommet til Vegas! Et vildt stort hotel der næsten virker uoverkommeligt. Fik et værelse på øverste etage med den fedeste udsigt over The Strip! Udsigten gjorde det til en stor oplevelse. Do I need to say more? Book dette hotel og husk det skal være med udsigt til The Strip ;-)

Overnattede: april 2017, rejste som par
1  Tak, Angela A