Anmeldt 16. maj 2017

Vi betalte 1000 kr ekstra for tre dage med udsigt til The Strip.
Men det havde vi ikke.
Vi klagede til direktionen, som oplyste, at værelset
var kategoriseret til denne udsigt.
Det er yderst utilfredsstillende, at man ikke får valuta for sine penge.

Værelsestip: Sørg for at sikre, at I får den udsigt, som I betaler for !
  • Overnattede: april 2017, rejste som par
1  Tak, Flemming R
Anmeldt 27. april 2017 fra mobile enheder

Wau! Så er man kommet til Vegas! Et vildt stort hotel der næsten virker uoverkommeligt. Fik et værelse på øverste etage med den fedeste udsigt over The Strip! Udsigten gjorde det til en stor oplevelse. Do I need to say more? Book dette hotel og husk det skal være med udsigt til The Strip ;-)

Overnattede: april 2017, rejste som par
1  Tak, Angela A
Anmeldt 22. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har nydt opholdet på Treasure Island 4 overnatninger i juli. Vi oplevede pæne store værelser og et kæmpe hotel. Resort-feet var valgfrit - vi valgte dig at betale da vi så kunne komme på internettet samt benytte motionscentret på hotellet.
Hotellet ligger på Hovedgaden og ganske centralt.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Kschousen
Anmeldt 14. juli 2016

Fint hotel. Nemt at komme omkring. Store værelser. God pris. Mange forskellige spisesteder. God buffet. Små spille stedet. Super duper show om aftnen, som alle kan se uden for hotellet. Med skibe og sørøvere og kanoner.

Værelsestip: God udsigt
  • Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, JeanetteB455
Anmeldt 10. april 2016

Bilen parkeres i garageanlægget bag hotellet og efter at have passeret broen og kasinoet, når vi frem til Check-in, hvor der er en lang kø. Hotellet virker lidt slidt men værelset (25031) er pænt og rent hver dag og har udsigt direkte ned til Sørøverskibet. Sørøverslaget, som man tidligere havde, er nu droppet og der er bygget supermarked på hjørnet. En irriterende ting er det Resort Fee der er blevet så almindelig i centrum af Vegas. 33 dollar pr. døgn for Internet og andre ydelser, uanset om man ønsker disse ydelser eller ej det er lidt groft.

• Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, John_M_DK