Anmeldt d. 18. juli 2016 fra mobile enheder

Flot hotel med alle faciliteter. Ingen klager over service eller værelse.
Fra torsdag eftermiddag var der mange fulde mennesker i poolen, hvilket gjorde det noget nært umuligt at være der med ungerne.
Så lektie lært: hold sig fra las Vegas i weekenderne. Men MGM er et rigtig godt hotel derudover.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, thomasbrandsborg
Anmeldt d. 15. marts 2015 fra mobile enheder

Jeg checked ind fredag aften. Masser af larm i receptionen fordi der var fest og kinesisk nytår.
Værelset er meget stort og indeholder alt som man forventer. Velfungerende, men lydt. God udsigt.

Alt handler om at du skal bruge penge på det 16000 m2 store kasino - derfor er alting lige i nærheden ... mad, drikke, butikker, underholdning (Cirque du soleil har sin egen sal) - og et bryllupsrum hvis man skulle have brug for det.

Rygning tilladt, men der er slet ikke tilrøget.

Var til konference i konferencecenteret med plads til 15000 i den store sal. Masser af mindre rum med plads til omkring 1000.

Det tager 10 min at gå fra den ene ende til den anden af hotellet - og man er indendørs hele tiden.
5 min gang fra The Strip med alle dens fristelser.

Efter en uge har man brug for ro - men hotellet var skønt.

Dato for ophold: marts 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, KoimaruSkaarup
Anmeldt d. 24. september 2014

Typisk men dejligt Las Vegas hotel. Bekvemmelige afstande mellem konferencelokaler og andre faciliteter. Oplevelser ved arena gode. Der er effektive medarbejdere rundt om dig. Hotellet synes at kunne magte meget store arrangementer pr. rutine.
Restauranter, barer mm. i fin form. "Der er gang i den døgnet rundt - Las Vegas Style".

Værelsestip: Hvis man ikke lider af højdeskræk, så tag en af de øverste etager med udsigt.
Dato for ophold: oktober 2013
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, sokjoh
Anmeldt d. 10. maj 2014

Vi havde 3 overnatninger på dette hotel. Det er kæmpe stort, men virkelig lækkert. Lækkert værelse med gode senge, dog en anelse lydt. Kæmpe poolområde med gode liggestole og gratis håndklæder. Det var nemt at få en plads, da området er så stort. Dog var selve pools'ene ikke særligt rene, de flød med nedfaldne palmeblade.
Hoteller ligger i den sydlige del af Strip.

Dato for ophold: maj 2014
Tak, MinOrkide
Anmeldt d. 4. september 2013

Det vildt, flot og stort, minimum tre dage ellers bliver man lidt rundtosset - vi var der kun i to. Hotellet har blandt andet 3 teatre (flotteste shows), en "shopping" gade, ca. 15 restauranter DET ER EN HEL BY.

Dato for ophold: august 2013
1  Tak, Kenneth S