Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Super hotel og ophold. Kommer gerne igen. Boede der 1 uge. Super værelser og skøn spa samt pool og pool område. Buffeten var klart de extra $ værd ift de andre hoteller downtown. Det er mere riligt downtown ift strippen og jeg synes at man bliver budt på cocktails meget oftere end ude på strippen.

Overnattede: februar 2017, rejste med venner
Tak, petercfc
Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Vi ankom lørdag, omkring kl 16, tjek ind starter fra kl 15. Der var en kæmpe kø, så vi måtte vente over 30 minutter før vi kunne få vores værelse. Men de var super søde, og kom med vand til alle der stod i kø. Værelset har alt hvad man skal bruge. Vi havde en fed aften, og var slet ikke uden for hotellet, fordi der er alt hvad man kan drømme om. Lige fra Natklub til badeland. Det eneste minus er at alt er dyrt. Vi gav 4 dollar for en flaske vand! Men alt i alt fedt sted.

Overnattede: februar 2017, rejste med venner
Tak, Nis B
Anmeldt 20. december 2016

Golden Nugget Hotel har en god beliggenhed midt på Fremont Street Experience. Vi overnattede på hotellet i 2 nætter, hvorefter vi fandt et hotel ved The Strip. Hotellet er eksklusivt og så er der en hajrutsjebane ved poolen. Det eneste minus ved hotellet er, at der altid var overfyldt ved deres poolområde. Sikkerheden på hotellet er også helt i top, vi blev tjekket både i hoved og r*v da vores nøgler var gået i stykker. Dette medvirkede at man følte sig meget tryg på hotellet

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Nikitalc
Anmeldt 29. september 2016 fra mobile enheder

Super god beliggenhed og med byens fest og en vild oplevelse af en fladskærm oppe i overdækket hver aften lige udenfor døren. Fantastisk pool med masser af tunfisk og hajer. Dejligt personale. Alt i alt en fantastisk oplevelse. Vi boede 3 overnatninger på et kæmpe hotel midt på the strip og savnede i den grad golden nugget og glædede os til at komme tilbage, da vi igen skulle bo de sidste par overnatninger på det hotel. Det var nærmest en lettelse for os da vi kom tilbage igen. Kommer helt sikkert til at bo der igen.

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Denmark1111
Anmeldt 16. august 2016

Vi boede ikke på hotellet.
Vi var inde og bade i deres pool, da de har et rutchebanerør som kører igennem et bassin med hajer og andre fisk.
Der var liggestole og gratis håndklæder, når man havde betalt for indgang. Det var ret dyrt i forhold til hvor småt det egentligt var. Men der var hyggeligt og min datter synes det var et hit, at der var et akvarium med hajer midt i poolen.

• Overnattede: september 2015, rejste med familie
Tak, sheila19822016