“Dejlig mad - hyggelig stemning”
Anmeldelse af Mon Ami Gabi

Mon Ami Gabi
Book med OpenTable
Mon Ami Gabi er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 45 af 4.955 Restauranter i Las Vegas
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: The Strip
Anmeldt 25. februar 2017

Super hyggelig - dejlig fransk inspireret restaurant.
God stemning.
Fin stegte bøffer præcis som bestilt, lidt skuffet over de tørre pommes Frits så godt at pebersovsen var rigtig god.

Tak, Mette W
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5. januar 2017 fra mobile enheder

Så hyggeligt sted at spise morgenmad. Dejlig atmosfære og indretning, og masser af god smag i maden.

Tak, melisa1978
Anmeldt 13. januar 2016 fra mobile enheder

Vi indtog vores noget sene morgenmad her. Hyggeligt, super dejlig mad, og en smuk udsigt.
En af de lidt dyrere restauranter men besøget værd.

Tak, Louise W
Anmeldt 8. januar 2016 fra mobile enheder

Fik et lækker stykke laks med spinat som var fint tilberedt og havde en god smag. Hyggeligt sted som kan anbefales.
Måske lidt til den høje side prismæssigt. Knap 500dkk for frokost med kildevand

Tak, Peter L
Anmeldt 11. november 2015 fra mobile enheder

Vi havde læst en masse positivt om stedet. Og de har et fantastisk vin på glas kort, men vi blev alligevel lidt skuffet. Pate'en var for lille og bouef bearnaise for tynd. Men dagens suppe (muslinger suppe) var fantastisk. Det er dog ikke gratis

Tak, MrBarfoed

Rejsende, der kiggede på Mon Ami Gabi, kiggede også på

Har du været i Mon Ami Gabi? Fortæl om dine oplevelser!