“Lækker morgenmad”
Anmeldelse af Mon Ami Gabi

Mon Ami Gabi
Book med OpenTable
Mon Ami Gabi er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 45 af 4.955 Restauranter i Las Vegas
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: The Strip
Anmeldt 13. januar 2016 fra mobile enheder

Vi indtog vores noget sene morgenmad her. Hyggeligt, super dejlig mad, og en smuk udsigt.
En af de lidt dyrere restauranter men besøget værd.

Tak, Louise W
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8. januar 2016 fra mobile enheder

Fik et lækker stykke laks med spinat som var fint tilberedt og havde en god smag. Hyggeligt sted som kan anbefales.
Måske lidt til den høje side prismæssigt. Knap 500dkk for frokost med kildevand

Tak, Peter L
Anmeldt 11. november 2015 fra mobile enheder

Vi havde læst en masse positivt om stedet. Og de har et fantastisk vin på glas kort, men vi blev alligevel lidt skuffet. Pate'en var for lille og bouef bearnaise for tynd. Men dagens suppe (muslinger suppe) var fantastisk. Det er dog ikke gratis

Tak, MrBarfoed
Anmeldt 22. september 2015 fra mobile enheder

Vi gik på cafeen for at få aftensmad den første aften i Vegas. Det var nemt at få et bord på terrassen, hvor man kan se Bellagios springvandskoncerter, men det var udelukkende fordi vi kom tidligt. Da vi gik var det kæmpe kø for at sidde på terrassen. Vi oplevede at betjeningen forsøgte at give os et mindre godt bord, men man skal bare bede om et bedre. Vi fik Boeuf Bearnaise, hvilket smagte godt og meget autentisk. Det perfekte sted til people-watching!

Tak, Mich K
Anmeldt 14. januar 2015

Denne gang i Vegas besøgte vi restauranten to gange - til morgen og frokost. Vi har andre gange været her til middag. Hver gang er alt lige i øjet. De er prof her. Alt er helt under kontrol. Stemningen er ægte Parisisk og virker slet ikke forloren Vegas/fransk - selvom den selvfølgelig er det.

• Stemning
Tak, Blues370

Rejsende, der kiggede på Mon Ami Gabi, kiggede også på

Har du været i Mon Ami Gabi? Fortæl om dine oplevelser!