“Genial placering af Best Western Hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Best Western Plus Casino Royale
Vurderet som nr. 54 ud af 263 hoteller i Las Vegas
Anmeldt 24. juli 2017

Boede 2 nætter på Best Western Plus Casino Royale, Las Vegas, Nevada fra 1 - 3.7 - 2017. Hotellet ligger genialt placeret på the " Strip " i Las Vegas. Meget komfortabel værelse. Ditto senge og bestemt pænt og nydeligt, generelt. Der hørte swimmingpool til . Ikke specielt stor, men meget dejligt i 45 grader ! Kan kun anbefale dette hotel hvisk ikke man vil bruge en formue på hotelophold i Las Vegas. Det er familiært og et rigtigt sødt og imødekommende personale.

• Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, henrikj450
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23. marts 2017

Hotellet har en perfekt beliggenhed midt på The Strip. Værelserne er pæne og rene med køleskab, tv og badekar. Der er lidt larm fra sidegaderne, men det er til at lave med. Poolen er lille men fin og fitnessrummet er meget småt. Receptionen er venlig og imødekommende.

Værelsestip: God beliggenhed
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jane R
Anmeldt 25. september 2016 fra mobile enheder

Godt hotel lige i midten af The Strip.
Gode store værelser uden nogen form for larm, hverken fra gaden eller casinoer, vi boede på 3. sal.
Nem parkering lige bag hotellet.
Det var dog lidt svært at finde receptionen, da man skal igennem hele casinoet.

Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, Bjarne L
Anmeldt 7. maj 2016

meget mørke værelse når vi åbnede vinduet var det bare en mur vi kiggede ind i, meget støj fra fly og gæster på gangen,hvis vi havde vidst at der var så meget støj ville vi havde valgt et andet hotel,hotellet lå central

• Overnattede: April 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Maybritt R
Anmeldt 1. april 2016

Hotellet ligger midt på The Strip og giver dermed adgang til det hele. Du skal dog ikke vælge dette hotel, hvis du leder efter den "rigtige" Vegas oplevelse med tema-hoteller. Der er ikke meget tema over dette Best Western, men er du ligeglad med dette, så er du landet det helt rigtige sted.
Værelserne er pæne og rene med et lille "køkkenbord", hvor der er kaffe/te-maskine. Værelserne byder på værdibokse, når du vinder millionerne:-)
Badeværelset byder på badekar/bruser.
Hotellet har et mindre casino, som grundet deres billige øl (i hvert fald da vi var af sted) rummede en hel del glade mennesker. Der var en hyggelig stemning i casinoet og det var overskueligt, set i forhold til nogle af de andre,
Rundt i casinoet finder du flere spisesteder, hvor nogle af dem holder åbent hele døgnet. Du går dermed ikke sulten i seng, når du har travet The Strip tynd.
Hotellet har en pool, men den ligger op og ned af et udluftningsanlæg, som larmer en hel del. Den dejlige ro omkring poolen skal du altså ikke forvente. Det kan ikke anbefales at du vælger dette hotel, hvis du har planer om at slappe af omkring poolen. Der kan hotellet dog ikke måle sig med nogle af de andre.
Konklusionen: Et rigtig godt udgangspunkt, hvis du bare skal ud og mærke stemningen og opleve hvad Vegas byder på. Men husk at dette ikke er som de store tema-hoteller. Så har du forventninger i denne klasse, skal du ikke vælge Casino Royale. Har du derimod bare brug for en base med et godt værelse, rent og pænt værelse og vil du betale en del mindre end på de store tema-hoteller, skal du bestemt tage Casino Royale med i dine overvejelser. Vi fortrød ikke valget.

Værelsestip: Vi boede lige ud til poolen, hvor et udluftningsanlæg larmede en del. Der er dog generelt meget larm...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Marts 2016, rejste som par
1  Tak, Per M
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Las Vegas
The Carriage House
Nr. 18 af 263 i Las Vegas
1.385 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Best Western Plus Casino Royale? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Best Western Plus Casino Royale

Adresse: 3411 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV 89109-8955 (Tidligere BEST WESTERN PLUS Casino Royale)
Telefonnummer:
Beliggenhed: USA > Nevada > Las Vegas
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Casino og spil Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 23 kasinohotel i Las Vegas
Nr. 52 forretningshotel i Las Vegas
Nr. 60 romantisk hotel i Las Vegas
Prisområde: 607 kr.-2.316 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Best Western Plus Casino Royale 3*
Antal værelser: 152
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Best Western Plus Casino Royale. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Casino Royale Hotel Las Vegas
Casino Royale Las Vegas
Hotel Royale

Er dette din TripAdvisor-registrering?