Platinum Hotel and Spa(Las Vegas)(Meget for pengene!)
189 $
158 $
Hotels.com
Gratis afbestilling indtil d. 03/08
Book nu, betal under opholdet
346 $
261 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 307 $ pr. overnatning.

Caesars Palace(Las Vegas)
204 $
129 $
Besparelsesbesked! 29 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 29 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 182 $ pr. overnatning.

Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Meget for pengene!)
183 $
148 $
88 $
44 $
Besparelsesbesked! 43 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 43 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 77 $ pr. overnatning.

Luxor Hotel & Casino(Las Vegas)
128 $
88 $
  • Restaurant
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Meget for pengene!)
129 $
87 $
  • Pool
Excalibur Hotel & Casino(Las Vegas)
95 $
55 $
Besparelsesbesked! 29 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 29 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 77 $ pr. overnatning.

308 $
262 $
  • Pool
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
236 $
192 $
Besparelsesbesked! 25 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 25 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 255 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 23. marts 2017

Hotellet har en perfekt beliggenhed midt på The Strip. Værelserne er pæne og rene med køleskab, tv og badekar. Der er lidt larm fra sidegaderne, men det er til at lave med. Poolen er lille men fin og fitnessrummet er meget småt. Receptionen er venlig og imødekommende.

Værelsestip: God beliggenhed
  • Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jane R
Anmeldt for 25. september 2016 fra mobile enheder

Godt hotel lige i midten af The Strip.
Gode store værelser uden nogen form for larm, hverken fra gaden eller casinoer, vi boede på 3. sal.
Nem parkering lige bag hotellet.
Det var dog lidt svært at finde receptionen, da man skal igennem hele casinoet.

Overnattede: september 2016, rejste som par
1  Tak, Bjarne L
Anmeldt for 7. maj 2016

meget mørke værelse når vi åbnede vinduet var det bare en mur vi kiggede ind i, meget støj fra fly og gæster på gangen,hvis vi havde vidst at der var så meget støj ville vi havde valgt et andet hotel,hotellet lå central

• Overnattede: april 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
1  Tak, Maybritt R
Anmeldt for 1. april 2016

Hotellet ligger midt på The Strip og giver dermed adgang til det hele. Du skal dog ikke vælge dette hotel, hvis du leder efter den "rigtige" Vegas oplevelse med tema-hoteller. Der er ikke meget tema over dette Best Western, men er du ligeglad med dette, så er du landet det helt rigtige sted.
Værelserne er pæne og rene med et lille "køkkenbord", hvor der er kaffe/te-maskine. Værelserne byder på værdibokse, når du vinder millionerne:-)
Badeværelset byder på badekar/bruser.
Hotellet har et mindre casino, som grundet deres billige øl (i hvert fald da vi var af sted) rummede en hel del glade mennesker. Der var en hyggelig stemning i casinoet og det var overskueligt, set i forhold til nogle af de andre,
Rundt i casinoet finder du flere spisesteder, hvor nogle af dem holder åbent hele døgnet. Du går dermed ikke sulten i seng, når du har travet The Strip tynd.
Hotellet har en pool, men den ligger op og ned af et udluftningsanlæg, som larmer en hel del. Den dejlige ro omkring poolen skal du altså ikke forvente. Det kan ikke anbefales at du vælger dette hotel, hvis du har planer om at slappe af omkring poolen. Der kan hotellet dog ikke måle sig med nogle af de andre.
Konklusionen: Et rigtig godt udgangspunkt, hvis du bare skal ud og mærke stemningen og opleve hvad Vegas byder på. Men husk at dette ikke er som de store tema-hoteller. Så har du forventninger i denne klasse, skal du ikke vælge Casino Royale. Har du derimod bare brug for en base med et godt værelse, rent og pænt værelse og vil du betale en del mindre end på de store tema-hoteller, skal du bestemt tage Casino Royale med i dine overvejelser. Vi fortrød ikke valget.

Værelsestip: Vi boede lige ud til poolen, hvor et udluftningsanlæg larmede en del. Der er dog generelt meget larm i Vegas, så det gik stort set ud på et.
  • Overnattede: marts 2016, rejste som par
2  Tak, Per M
Anmeldt for 28. februar 2016

At finde receptionen var lidt svært til at starte med, og at checke ind kunne ikke lade sig gøre før kl. 16.00, så ventetiden blev fordrevet med en tur på strippen. Man kan sige hvad man vil, men at have et hotel beliggende lige i centrum er selvfølgelig dejligt. Men at skulle gennem hele casinoet for at finde receptionen og så i den larm, var ikke særlig behagelig efter en lang køretur på 8 timer. Prisen er også derefter 90,71 usd for en nat betalt forud, var ok for et rimeligt stort værelse ud mod parkeringspladsen med lys tætte skodder for. Lidt gammeldags møbler men en god seng. Elevatoren virkede ikke, så det var en lang gåtur til den næste elevator og tilbage til værelset på 2.sal. Der var både ryger og ikkeryger værelser samt en lille ryger balkon på hver etage. Stille om natten og dejligt med lidt ro inden man skal tildligt op og hjemad. Parkeringshuset var lidt uhyggelig om aftenen og der lå affald over det hele. WiFi var gratis, men virkede ikke altid især på værelserne var der problemer om dagen.

Værelsestip: Værelser ud til parkeringspladsen er rolige.
  • Overnattede: februar 2016, rejste alene
Tak, Soccerwatcher