“Fint hotel til prisen”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Best Western Plus Casino Royale
Vurderet som nr. 53 ud af 263 hoteller i Las Vegas
Anmeldt 23. marts 2017

Hotellet har en perfekt beliggenhed midt på The Strip. Værelserne er pæne og rene med køleskab, tv og badekar. Der er lidt larm fra sidegaderne, men det er til at lave med. Poolen er lille men fin og fitnessrummet er meget småt. Receptionen er venlig og imødekommende.

Værelsestip: God beliggenhed
  • Overnattede: Marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jane R
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 25. september 2016 fra mobile enheder

Godt hotel lige i midten af The Strip.
Gode store værelser uden nogen form for larm, hverken fra gaden eller casinoer, vi boede på 3. sal.
Nem parkering lige bag hotellet.
Det var dog lidt svært at finde receptionen, da man skal igennem hele casinoet.

Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, Bjarne L
Anmeldt 7. maj 2016

meget mørke værelse når vi åbnede vinduet var det bare en mur vi kiggede ind i, meget støj fra fly og gæster på gangen,hvis vi havde vidst at der var så meget støj ville vi havde valgt et andet hotel,hotellet lå central

• Overnattede: April 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Maybritt R
Anmeldt 1. april 2016

Hotellet ligger midt på The Strip og giver dermed adgang til det hele. Du skal dog ikke vælge dette hotel, hvis du leder efter den "rigtige" Vegas oplevelse med tema-hoteller. Der er ikke meget tema over dette Best Western, men er du ligeglad med dette, så er du landet det helt rigtige sted.
Værelserne er pæne og rene med et lille "køkkenbord", hvor der er kaffe/te-maskine. Værelserne byder på værdibokse, når du vinder millionerne:-)
Badeværelset byder på badekar/bruser.
Hotellet har et mindre casino, som grundet deres billige øl (i hvert fald da vi var af sted) rummede en hel del glade mennesker. Der var en hyggelig stemning i casinoet og det var overskueligt, set i forhold til nogle af de andre,
Rundt i casinoet finder du flere spisesteder, hvor nogle af dem holder åbent hele døgnet. Du går dermed ikke sulten i seng, når du har travet The Strip tynd.
Hotellet har en pool, men den ligger op og ned af et udluftningsanlæg, som larmer en hel del. Den dejlige ro omkring poolen skal du altså ikke forvente. Det kan ikke anbefales at du vælger dette hotel, hvis du har planer om at slappe af omkring poolen. Der kan hotellet dog ikke måle sig med nogle af de andre.
Konklusionen: Et rigtig godt udgangspunkt, hvis du bare skal ud og mærke stemningen og opleve hvad Vegas byder på. Men husk at dette ikke er som de store tema-hoteller. Så har du forventninger i denne klasse, skal du ikke vælge Casino Royale. Har du derimod bare brug for en base med et godt værelse, rent og pænt værelse og vil du betale en del mindre end på de store tema-hoteller, skal du bestemt tage Casino Royale med i dine overvejelser. Vi fortrød ikke valget.

Værelsestip: Vi boede lige ud til poolen, hvor et udluftningsanlæg larmede en del. Der er dog generelt meget larm...
  • Overnattede: Marts 2016, rejste som par
1  Tak, Per M
Anmeldt 28. februar 2016

At finde receptionen var lidt svært til at starte med, og at checke ind kunne ikke lade sig gøre før kl. 16.00, så ventetiden blev fordrevet med en tur på strippen. Man kan sige hvad man vil, men at have et hotel beliggende lige i centrum er selvfølgelig dejligt. Men at skulle gennem hele casinoet for at finde receptionen og så i den larm, var ikke særlig behagelig efter en lang køretur på 8 timer. Prisen er også derefter 90,71 usd for en nat betalt forud, var ok for et rimeligt stort værelse ud mod parkeringspladsen med lys tætte skodder for. Lidt gammeldags møbler men en god seng. Elevatoren virkede ikke, så det var en lang gåtur til den næste elevator og tilbage til værelset på 2.sal. Der var både ryger og ikkeryger værelser samt en lille ryger balkon på hver etage. Stille om natten og dejligt med lidt ro inden man skal tildligt op og hjemad. Parkeringshuset var lidt uhyggelig om aftenen og der lå affald over det hele. WiFi var gratis, men virkede ikke altid især på værelserne var der problemer om dagen.

Værelsestip: Værelser ud til parkeringspladsen er rolige.
  • Overnattede: Februar 2016, rejste alene
Tak, Soccerwatcher
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Las Vegas
The Carriage House
Nr. 18 af 263 i Las Vegas
1.387 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Best Western Plus Casino Royale? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Best Western Plus Casino Royale

Adresse: 3411 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV 89109-8955 (Tidligere BEST WESTERN PLUS Casino Royale)
Telefonnummer:
Beliggenhed: USA > Nevada > Las Vegas
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Casino og spil Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 22 kasinohotel i Las Vegas
Nr. 52 forretningshotel i Las Vegas
Nr. 60 romantisk hotel i Las Vegas
Prisområde: 657 kr.-2.243 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Best Western Plus Casino Royale 3*
Antal værelser: 152
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Best Western Plus Casino Royale. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Casino Royale Hotel Las Vegas
Casino Royale Las Vegas
Hotel Royale

Er dette din TripAdvisor-registrering?