Anmeldt 13. februar 2015

super hotel på the strip til pengene,pæne rene værelser med køleskab,kaffe masine,man skal ikke betale 25 dollars pr nat som de andre store hoteller,de ulige værelser har udsigt til baggården som er indlev til andet hotel så larm osse om natten ligger lige over for Mirage hotel så meget nem adgang til de flotte hoteller,har boet på Luxor i den anden ende af the strip ikke et bedre hotel uden at jeg mener det er dårligt,gratis pakering,vi boede der i 7 dage,syntes det er et godt hotel

• Overnattede: februar 2015, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
1  Tak, Chris Nybro S
Anmeldt 29. oktober 2014

Casino Royal ligger perfekt midt på The Strip.
Hotellet ligger i en selvstædig bygning bag casinoet, værelserne er pæne og rene,
og de værelser vi havde, var meget rolige. Der er WiFi, køleskab og kaffefaciliteter på værelset.
Ved ankomst i bil, print kørselsvejledningen på hotellets hjemmeside, og selv med kørselsvejledningen er det svært at finde hotellets parkeringshus, især i mørke, så have tålmodighed. Det ligger bag hotellet, og man skal køre efter Hotel Harrads. Skiltningen er håbløs.
Fra parkeringshuset skal man igennem casinoet for at komme til check in.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt til parkeringshuset.
  • Overnattede: maj 2014, rejste med familie
2  Tak, Steen O
Anmeldt 29. juli 2014

Med direkte adgang til "Strippen" ligger dette hotel perfekt til seværdighederne i Las Vegas.
Pæne værelser med det der skal være og en let indtjek og ud tjek.
Hotellet er en del af et casino, men det bemærker man ikke.
Der er en lille pool for den der ikke kan klare Las Vegas varme.

Værelsestip: Det er billigt på hverdage.
  • Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, KimAskelundM
Anmeldt 16. juli 2014

Placeringen på The Strip fås ikke meget bedre :-) Værelserne var gode, men BED OM ET VÆRELSE MED ULIGE NUMMER, hvis du sover let! Vores værelse lå lige ud til en baggård, hvor der kørte lastbiler natten igennem, og det larmede rigtig meget :-/ Hvis ikke det havde været for larmen om natten, havde hotellet fået topkarakterer.
Dette hotel var umiddelbart det eneste, vi kunne finde, hvor vi ikke skulle betale Resort fee, hvilket ligeledes er et plus.

• Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, KatjaThomsen
Anmeldt 9. september 2013

Casino Royal ligger perfekt på The Strip, lige overfor Mandalay Bay og Caesars Palace. Der er både køleskab, internet og kaffe på værelset, som man ikke skal betale ekstra for (til forskel for alle andre hoteller), så hvis man ønsker et billigt hotel, som er flot, rent og centralt, så vælg Casino Royal. Der er også en lille pool, som vi dog ikke prøvede, da vi kun overnattede en enkelt nat.

Overnattede: september 2013, rejste som par
Tak, AnaR3320