Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Harrah's Las Vegas
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Hoteller i nærheden
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Pool
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Pool
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Pool
  • Restaurant
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Pool
  • Restaurant
Se hotel
  • Gratis parkering
  • Pool
Caesars Palace(Las Vegas)
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Pool
The Cromwell(Las Vegas)
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Pool
  • Restaurant
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Pool
Anmeldelser (8.245)
Filtrer anmeldelser
8.245 resultater
Medlemsvurdering
2.981
2.410
1.461
726
667
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.981
2.410
1.461
726
667
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreAlle sprog
Opdaterer listen...
1-6 af 8.245 anmeldelser
Anmeldt for 15. december 2016

Hanna's er et meget stort hotel med casino og spilleautomater i mængde i stueetagen. Værelserne er OK, og det samme kan siges om morgenmadsbuffeten. Alt det, der kan være af interesse i Las Vegas, ligger lige uden for hoteldøren. Er man på et kort besøg i byen, er hotellet et godt valg.

  • Overnattede: September 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, egon1948
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 14. oktober 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger centralt på the strip og dermed lige i centrum af det hele.

Flotte store værelser - rent og pænt.

Flot casino og flot poolområde.

På service delen er det dog meget standaliseret og lyder som om de ikke mener alle de "fine ord".

Spiste morgenmad i casinodelen - noodle bar - maden god men en total ligeglad service der trækker hele opholdet kraftigt ned.

Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, Niels R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4. juli 2017

  • Overnattede: Juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Caesars Entertainment
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4. juli 2017

  • Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Caesars Entertainment
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4. juli 2017

  • Overnattede: Juni 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Caesars Entertainment
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
DigitalReputation3, Specialist Isaac hos Harrah's Las Vegas, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser