New York - New York Hotel and Casino(Las Vegas)(Meget for pengene!)
256 $
214 $
175 $
135 $
  • Restaurant
Paris Las Vegas(Las Vegas)(Meget for pengene!)
217 $
166 $
  • Pool
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Meget for pengene!)
160 $
123 $
  • Gratis parkering
  • Pool
Trump International Hotel Las Vegas(Las Vegas)(Meget for pengene!)
225 $
190 $
Hotels.com
257 $
212 $
  • Gratis parkering
  • Pool
Signature at MGM Grand(Las Vegas)(Meget for pengene!)
245 $
SignatureMGMGrand
  • Restaurant
Bellagio Las Vegas(Las Vegas)
315 $
271 $
Hotels.com
Caesars Palace(Las Vegas)
306 $
241 $
Priceline
Anmeldt for 18. august 2017 fra mobile enheder

Fint Las Vegas hotel - som den slags er..kæmpe stort.. masser af musik osv.
Ligger i den ende ende af the Strip.. som et af de sidste hoteller.
Forvent meget lang check-in tid!
Da vi tjekkede ind fik vi af vide at vi blev opgraderet men vi fik nu hvad vi havde bestilt.
Så det passede ikke.
Værelset ok - vi havde flot udsigt til Excaliburg borgen

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Mette M
Anmeldt for 16. august 2017

Dette hotel var sjovt at opleve pga. dets tema, som var meget gennemført. Idet man bor i en pyramide, kører elevatorerne eksempelvis "sidelæns" op, hvilket i sig selv var en sjov oplevelse. Personligt synes vi dog, at værelserne var ret kedelige, og AC på værelserne samt udsugning på badeværelset var meget larmende.

Generelt ok til prisen - men vil dog hellere bo tættere på Bellagio, hvor der er mere aktivitet.

• Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Annesofie_Madsen
Anmeldt for 9. august 2017

Luxor er et klassisk vegas tema hotel, og du får fine værelse, i den lidt slidte ende af skalaen, men meget fint til prisen. Værelserne er en god størrelse, og der er alt hvad man har brug for.

Hotellet er en oplevelse i sig selv, bare det at bo i en kæmpe pyramide er en sjov oplevelse. der er massere af restaurenter, der er shows og casino, der mangler altså ikke noget.

eneste minus er at den ligger et stykke fra "midt" the strip, men med store gode hoteller i nærheden, så det gør ikke det store.

Værelsestip: Det er ingen skam ikke at få strip-view, vi havde værelse ud til bjergene og det er meget smukt ved solnedgang.
  • Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, FrkFrislund
Anmeldt for 26. juli 2017

Boede 2 nætter på Luxor. Vi opgraderede ved ankomst for ganske få dollars mere for at komme lidt højere op ( i håb om udsigt ) samt et lidt bedre værelse.
Pænt stort værelse. dejligt badeværelse. Der kunne dog godt have været et køleskab så man kunne køle en øl eller en flaske vand, det blev gjort på air condition. Hotellet er fint, men ikke noget ud over det sædvanlige. Det er et typisk Las Vegas hotel dog med sin særprægede pyramide form til forskel. God beliggenhed i den ene ende af The Strip. Vil man parkere selv i stedet for deres forholdsvise dyre vallet parking, er der lige bag hotellet en self park for kun 15 dollar i døgnet .

• Overnattede: juni 2017, rejste med familie
1  Tak, Iben2014
Anmeldt for 25. juli 2017

“Luxor Las Vegas et fantastisk hotel” fantastisk hotel formet som en pyramide. lækre store værelser med gode senge. fed oplevelse at køre med eskilatoren (elevatoren) op til værelserne .Vi havde en super god oplevelse på Luxor, da vi besøgte Las Vegas. At være på hotellet var en stor oplevelse i sig selv, da det er så stort og alt hvad man behøver faktisk befinder sig inde på hotellet. Super underholdning, pool, casino mv. Vi mødte kun utrolig søde og hjælpsomme medarbejdere, så en anbefaling herfra. parkering koster 15 $ pr. dag.

Værelsestip: Husk at tage værelser i side bygningen fra april til oktober
  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Kenneth A