26 personer kigger på dette hotel
107 $
107 $
Gratis afbestilling indtil d. 30/07/21
Book nu, betal under opholdet
Hurb
134 $
69 $
Hotels.com107 $
travelup.com134 $
FindHotel107 $
Anmeldt d. 22. juni 2016 fra mobile enheder

Super fed oplevelse, nem tjek in,men en anelse svær at overskue. I de døgn vi har været her har vi brugt mindst 1.5 time på vente på elevator...liiige i overkanten.
Mangler et badekarmen ellers er værelset dejligt med fantastisk udsigt.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, Ninette1970
Anmeldt d. 12. maj 2016

Hotellet er sjovt og gennemført med masser af muligheder for at spise, gamble og have det sjovt. God stemning og sødt og imødekommende personale. Værelserne er gode og rummelige, men også slidte og kunne godt trænge til en opdatering. Vi havde en junor suite på 26. etage, som vi fik for kun 25 dollars ekstra pr. nat, fordi vi var der på hverdage. Værelset havde et stort badekar med en flot udsigt over Las Vegas. Hotellet ligger ikke midt på The Strip, men i gåafstand til midten af den. Man kan gå indendørs til både Mandalay Bay og Excalibur, som ligger lige ved siden af Luxor. Wifi er med i prisen og er stabilt og hurtigt. Desværre kunne vi høre meget tydeligt, når personerne på værelset ved siden af snakkede sammen eller så TV. Vær opmærksom på, at der opkræves 30 dollars tax fee oven i værelsets pris. Maden i både food court og på restauranter er meget dyr. Der er mulighed for at opleve bl.a. udstillingen The Bodies og Titanic på Luxor, og Shark Reef (et akvarium med hajer) ligger i Mandalay Bay lige ved siden af.

Værelsestip: Bed om et værelse så højt oppe som muligt og spørg efter en opgradering - der er god chance for et godt tilbud.
Dato for ophold: maj 2016
Tak, FrauKath
Anmeldt d. 12. februar 2016 fra mobile enheder

Jeg havde set meget frem til at skulle tilbringe et døgn på dette ikoniske hotel. Hvad angår værelserne, så var det en skuffende oplevelse. På turen boede vi mange steder hvor værelserne var bedre, større og renere, så den del var skuffende. Selve hotellet er dog imponerende og bør ses inde og udefra.
Min samlede konklusion er, fedt at vi prøvede det, men næste gang bliver et andet sted.

PS - Vegas er ikke prioriteret på min liste, der er mange andre federe steder i staterne :)

Dato for ophold: juli 2015
1  Tak, 172marting
Anmeldt d. 20. december 2015

Vi har haft 10 overnatninger på Luxor i december.
Værelset var et pyramid deluxe i selve pyramiden. Det var pænt, rummeligt og rent.
Vi havde værelse på 8. etage med udgang ud mod atriummet. Vi var ikke generet af larm e.l.
Selve hotellet er stort men forholdsvis nemt at finde rundt i. Vi kan anbefale More buffet (morgenmad) og Tender restaurant som ligger på hotellet. Nathans som ligger på foodcourt vil jeg på ingen måde anbefale. Mad og service er elendig og prisen er latterlig høj.
Jeg var inde og se Titanic udstillingen, som kan anbefales, men køb billetten ved en billetshop istedet for på hotellet, der er en del at spare.
Servicen er god alle steder på hotellet og personalet er søde.
Bemærk der er en overnatningsfee på hotellet som varierer. Da vi var afsted i december var den på 29$ Pr nat, men den kan være optil 50$. Det er selvom man køber en pakkerejse med fly, hotel og afgifter, så kommer denne oveni.
Vi vil stærkt anbefale hotellet, det ligger godt, har et fedt tema og gode værelser.
Hvis vi kommer til Vegas igen vil jeg bestemt ikke udelukke at bo her igen :)

Værelsestip: Hotellet er generelt handicapvenligt
Dato for ophold: december 2015
1  Tak, 343tinam
Anmeldt d. 13. december 2015 fra mobile enheder

Fedt hotel. Typisk Vegas.
Nemt at parkere sin bil med valet parkering. Hurtig in tjek og stort værelse. To store senge, kæmpe badeværelse og bare et hotel i sig selv der er oplevelsen værd. Alt inde i hotellet, bar, restaurant, casino osv. Kæmpe stort og sjovt hotel

Dato for ophold: maj 2015
Tak, CecilieJ67