Åben i dag: 06.00 - 20.00

fra 135,00 $
fra 119,99 $
fra 167,99 $
Anmeldt d. 17. november 2017 fra mobile enheder

Lej en bil og tag ud af byen. Det tager ikke lang tid at køre til parken som består af et loop man følger. Der er rig mulighed for flere stop undervejs med mulighed for hiking på afmærkede ruter af varierende længde. Vil anbefale at tage dertil tidlig morgen hvor der er færrest mennesker og lyset er smukt.

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, marielouisek643
Anmeldt d. 24. oktober 2017 fra mobile enheder

Naturen her er formidabel og man kan se meget forskelligt på en lille tur rundt i området. Super flot - og et musthave hvis man er i området :-)

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, 254tanjaj
Anmeldt d. 8. marts 2017 fra mobile enheder

Her får man virkelig en naturoplevelse ud over det sædvanlige. Der er mange gode aktiviteter at lave omkring i parken og ellers så kan man tage en lang gåtur med fantastisk udsigt!

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, 254tanjaj
Anmeldt d. 13. februar 2017 fra mobile enheder

Vi var et hurtigt smut forbi. Ved første øjekast virkede det ret kedeligt i forhold til nogle af de andre nationalparker vi har set. Men ved nærmere bekendtskab, viste det sig at være fantastisk natur.

Dato for oplevelse: februar 2017
Tak, Nis B
Anmeldt d. 28. januar 2017

Man tror det er løgn - så flot deter - og kun ½-1 times kørsel fra Las Vegas.
Kan varmt anbefales - om sommeren skal man dog være opmærksom på sol/varme osv.

Dato for oplevelse: januar 2017
1  Tak, olh729