“Smuk natur”

Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 28. februar 2018 fra mobile enheder

Vild og uspoleret natur! Vi kom tidlig morgen og havde stort set alle stops for os selv. Langs ruten er der flere gode parkeringspladser hvorfra der er flere gode gåture og udkigsposter. Parken ligger 40 min’s kørsel fra las vegas så dejlig kort afstand.

Tak, Kenneth N
Filtrér

Anmeldt 17. november 2017 fra mobile enheder

Lej en bil og tag ud af byen. Det tager ikke lang tid at køre til parken som består af et loop man følger. Der er rig mulighed for flere stop undervejs med mulighed for hiking på afmærkede ruter af varierende længde. Vil anbefale at tage dertil tidlig morgen hvor der er færrest mennesker og lyset er smukt.

Tak, Marie-Louise K
Anmeldt 24. oktober 2017 fra mobile enheder

Naturen her er formidabel og man kan se meget forskelligt på en lille tur rundt i området. Super flot - og et musthave hvis man er i området :-)

Tak, Tanja J
Anmeldt 8. marts 2017 fra mobile enheder

Her får man virkelig en naturoplevelse ud over det sædvanlige. Der er mange gode aktiviteter at lave omkring i parken og ellers så kan man tage en lang gåtur med fantastisk udsigt!

Tak, Tanja J
Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Vi var et hurtigt smut forbi. Ved første øjekast virkede det ret kedeligt i forhold til nogle af de andre nationalparker vi har set. Men ved nærmere bekendtskab, viste det sig at være fantastisk natur.

Tak, Nis B

Rejsende, der kiggede på Red Rock Canyon National Conservation Area, kiggede også på

Har du været i Red Rock Canyon National Conservation Area? Fortæl om dine oplevelser!