“Hurtig tur.”

Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Vi var et hurtigt smut forbi. Ved første øjekast virkede det ret kedeligt i forhold til nogle af de andre nationalparker vi har set. Men ved nærmere bekendtskab, viste det sig at være fantastisk natur.

Tak, Nis B
Filtrér

Anmeldt 28. januar 2017

Man tror det er løgn - så flot deter - og kun ½-1 times kørsel fra Las Vegas.
Kan varmt anbefales - om sommeren skal man dog være opmærksom på sol/varme osv.

1  Tak, olh729
Anmeldt 5. januar 2017

Dette sted er perfekt til et kort besøg. Det tager max en halv time fra Las Vegas til man er der, og så tager turen rundt i bil 1 til 2 timer, men kan også gøres hurtigere eller længere. Der er flot, og hvis man er heldig, kan man se ørkenskildpadder.

1  Tak, SMagelund
Anmeldt 27. december 2016 fra mobile enheder

Vi var i december på en køretur i det meget smukke Red Rock Canyon. En tur som egner sig til åben cabriolet da man køre rundt i området. Der er flere steder mulighed for at stoppe op og tage en klatretur i de meget smukke og særegne bjergbakker, i utrolig smukke farver. Området er som taget ud af en cowboy film med meget rå ørken med kaktusser og de gule, røde, grå og grønne bjergsider. Prisen på 10 dollars er meget rimelig og alle pengene værd

1  Tak, momsenor10
Anmeldt 13. november 2016

Vi havde tilbragt første dag i Vegas og trængte til en pause. Det tog maks en time at køre derud og det var en smuk tur, hvor man på vejen ser en anden og interessant del af Vegas... der hvor de rigtige mennesker bor. Der er smukke lange veje at køre på, næsten ingen trafik. Parken er smuk med forskellige hikes. Tag en madpakke med og bliv der en hel eller halv dag. Man kører i et loop og kan stoppe ved forskellige udsigtsposter og hikes på vejen. Vi kørte forbi de røde bjerge i starten af vores tur, troede vi kunne komme tilbage. Det kan man kun hvis man tager loopet en gang mere. Men der er mange andre smukke stop på vejen. Jeg syntes det fedeste var et børne hike midt inde i parken.

Tak, saraP1975

Rejsende, der kiggede på Red Rock Canyon National Conservation Area, kiggede også på

Har du været i Red Rock Canyon National Conservation Area? Fortæl om dine oplevelser!