“Perfekt til et kort besøg”

Red Rock Canyon National Conservation Area
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 5. januar 2017

Dette sted er perfekt til et kort besøg. Det tager max en halv time fra Las Vegas til man er der, og så tager turen rundt i bil 1 til 2 timer, men kan også gøres hurtigere eller længere. Der er flot, og hvis man er heldig, kan man se ørkenskildpadder.

1  Tak, SMagelund
Filtrér

Anmeldt 27. december 2016 fra mobile enheder

Vi var i december på en køretur i det meget smukke Red Rock Canyon. En tur som egner sig til åben cabriolet da man køre rundt i området. Der er flere steder mulighed for at stoppe op og tage en klatretur i de meget smukke og særegne bjergbakker, i utrolig smukke farver. Området er som taget ud af en cowboy film med meget rå ørken med kaktusser og de gule, røde, grå og grønne bjergsider. Prisen på 10 dollars er meget rimelig og alle pengene værd

1  Tak, momsenor10
Anmeldt 13. november 2016

Vi havde tilbragt første dag i Vegas og trængte til en pause. Det tog maks en time at køre derud og det var en smuk tur, hvor man på vejen ser en anden og interessant del af Vegas... der hvor de rigtige mennesker bor. Der er smukke lange veje at køre på, næsten ingen trafik. Parken er smuk med forskellige hikes. Tag en madpakke med og bliv der en hel eller halv dag. Man kører i et loop og kan stoppe ved forskellige udsigtsposter og hikes på vejen. Vi kørte forbi de røde bjerge i starten af vores tur, troede vi kunne komme tilbage. Det kan man kun hvis man tager loopet en gang mere. Men der er mange andre smukke stop på vejen. Jeg syntes det fedeste var et børne hike midt inde i parken.

Tak, saraP1975
Anmeldt 9. august 2016

At flyve op over Las Vegas..for at begive sig ud over Hoover dæmningen og Grand Canyon...er en Gave Et vingefang et synspanorama breder sig ud.....et grandiost indtryk af Naturens kraft og kræfter...set i helikopterperspektiv..Det giver simpelthen hele den støjende by og 'gang-i-den Vegas' kam il håret.!:) Hvad er størst..?! Naturen skifter farver af sig selv ...Vejr og vind og tusind år har sat sit præg...Grand Canyon fortæller en historie af et kolossalt format og rummelighed der når til himmels ved at blot 'at være' det den er..Byen Vegas er modsætningen,- som den skal være det en pragtfuld vilter illusion som bliver en fascinerende Virkelighed.. Alt skaber tilsammen perspektiv og mening og dækker behovet for al Underholdning.. i Livet..!

Tak, janhertz
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Det er helt ubeskrivelig flot. Kan næsten ikke komme derfra igen. Helt sikker et must før du kører til Bryce Canyon (som også er ubeskriveligt smukt)

Tak, Vivi69_12

Rejsende, der kiggede på Red Rock Canyon National Conservation Area, kiggede også på

Har du været i Red Rock Canyon National Conservation Area? Fortæl om dine oplevelser!