“fantastisk åndehul nær Las Vegas”

Red Rock Canyon National Conservation Area
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 13. november 2016

Vi havde tilbragt første dag i Vegas og trængte til en pause. Det tog maks en time at køre derud og det var en smuk tur, hvor man på vejen ser en anden og interessant del af Vegas... der hvor de rigtige mennesker bor. Der er smukke lange veje at køre på, næsten ingen trafik. Parken er smuk med forskellige hikes. Tag en madpakke med og bliv der en hel eller halv dag. Man kører i et loop og kan stoppe ved forskellige udsigtsposter og hikes på vejen. Vi kørte forbi de røde bjerge i starten af vores tur, troede vi kunne komme tilbage. Det kan man kun hvis man tager loopet en gang mere. Men der er mange andre smukke stop på vejen. Jeg syntes det fedeste var et børne hike midt inde i parken.

Tak, saraP1975
Filtrér

Anmeldt 9. august 2016

At flyve op over Las Vegas..for at begive sig ud over Hoover dæmningen og Grand Canyon...er en Gave Et vingefang et synspanorama breder sig ud.....et grandiost indtryk af Naturens kraft og kræfter...set i helikopterperspektiv..Det giver simpelthen hele den støjende by og 'gang-i-den Vegas' kam il håret.!:) Hvad er størst..?! Naturen skifter farver af sig selv ...Vejr og vind og tusind år har sat sit præg...Grand Canyon fortæller en historie af et kolossalt format og rummelighed der når til himmels ved at blot 'at være' det den er..Byen Vegas er modsætningen,- som den skal være det en pragtfuld vilter illusion som bliver en fascinerende Virkelighed.. Alt skaber tilsammen perspektiv og mening og dækker behovet for al Underholdning.. i Livet..!

Tak, janhertz
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Det er helt ubeskrivelig flot. Kan næsten ikke komme derfra igen. Helt sikker et must før du kører til Bryce Canyon (som også er ubeskriveligt smukt)

Tak, Vivi69_12
Anmeldt 6. april 2016

Vi deltog i en arrangeret 6 timers tur fra Las Vegas. Vi stoppede mange steder, hvor vi kunne gå ud og fotografere. Vor guide var helt utroligt vidende om planterne, naturen og hele historien omkring området, så det var meget lærerigt. Red Rock Canyon Visiter Center var fantastisk godt - blot er det en stor mangel, at det ikke var muligt at købe en kop kaffe eller en vand. Turen omfattede også et interessant besøg på Spring Mountain Ranch. Helt bestemt en rigtig god tur.

1  Tak, Mia M
Anmeldt 6. april 2016 fra mobile enheder

Vejret var godt og Red Rocks var et meget spændende område med en utrolig natur. Vi besøgte også Spring Mountain ranch som blandt andet Howard Hughes har ejet. Red Rocks er et område som også er meget besøgt af bjergbestigere.

Tak, BjarneM111

Rejsende, der kiggede på Red Rock Canyon National Conservation Area, kiggede også på

Har du været i Red Rock Canyon National Conservation Area? Fortæl om dine oplevelser!