Åben i dag: 06.00 - 19.00

fra 146,00 $
fra 77,93 $
fra 77,93 $
Anmeldt d. 7. april 2016

Vi deltog i en arrangeret 6 timers tur fra Las Vegas. Vi stoppede mange steder, hvor vi kunne gå ud og fotografere. Vor guide var helt utroligt vidende om planterne, naturen og hele historien omkring området, så det var meget lærerigt. Red Rock Canyon Visiter Center var fantastisk godt - blot er det en stor mangel, at det ikke var muligt at købe en kop kaffe eller en vand. Turen omfattede også et interessant besøg på Spring Mountain Ranch. Helt bestemt en rigtig god tur.

Dato for oplevelse: april 2016
1  Tak, Mia M
Anmeldt d. 6. april 2016 fra mobile enheder

Vejret var godt og Red Rocks var et meget spændende område med en utrolig natur. Vi besøgte også Spring Mountain ranch som blandt andet Howard Hughes har ejet. Red Rocks er et område som også er meget besøgt af bjergbestigere.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, BjarneM111
Anmeldt d. 14. marts 2016

Cyklede på landevejscykel - Red Rock Drive - 3 gange rundt. Ca 400 højdemeter og 13 miles hver omgang. Stiger mellem 3 og 11 procent. God asfalt, Trafikken er envejs, bilerne i ene side, cykler i anden. Mange flotte udsigtspunkter, utrolig smukke klippe formationer og deres farver. Klart et besøg værd for en naturelsker eller cyklist på tur.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Ritsmer_Stormholt
Anmeldt d. 13. januar 2016 fra mobile enheder

Vi havde bestilt luksus helikopterturen med landing i Canyon -let anretning og champagne og retur ned af the strip i solnedgangen.
Så er der jo ikke et øje tørt :-)
Fed oplevelse.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, C4084MTlouisew
Anmeldt d. 16. december 2015 fra mobile enheder

Så fantastisk smukt.
Det var virkelig en oplevelse.
Følg nogle af stierne og se noget virkelig smuk natur

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, 343tinam