“Mangle service”

Best Western KRYB I LY Restaurant
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 18. august 2020

Ingen vin glas måtte vente på dem i 40 min selv om forret var kommet, derefter måtte vi vente yderlig 45 min på næste ret
Personalet havde ingen overblik rigtig ærgerligt da dette var med til at det blev en dårlig oplevelse

Tak, Peter F

Anmeldt 30. juli 2020

Vi spiste i restauranten i forbindelse med et kroophold, hvori der indgik 2 retters menu. Vi kan ikke nikke genkendende til de oplevelser andre her på Tripadvisor har haft. Forretten var røget perlehøne som smagte ok. Hovedret var herregårdsbøf med pomes og sauce bearnaise. Super godt med skønne ærter og perleløg. Fritterne nogle af de bedste vi har fået længe. Rødvin og hvidvin pr. glas, og det var velskænkede. Utrolig god betjening af stedets elev, som vi troede var udlært tjener. Han har det i sig og var meget venlig og opmærksom. Stor ros til ham.

Tak, hbothmann
Receptionen-KrybILy, Front Office Manager hos Best Western KRYB I LY Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Kære Hbothmann

Skønt at I fik noget dejligt mad og at betjeningen var god.
Vi skal huske at videregive de pæne ord, til vores elev.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Kryb i Ly Kro

Anmeldt 1. februar 2020

Har nu været på Kryb i Ly Kro gennem flere år hvot restauranten har været en del af oplevelsen. Men sidste år havde vi en dårlig oplevelse på restauranten og desværre oplevede vi igen i år en knap så god oplevelse.
Vi havde booket bord til 3 personer. Vi bestilte mad og drikkevarer. Vi fik vores hovedret og efterlyste vores drikkevarer som ikke var kommet endnu, samt brødet som serveres normalt før hovedret/Forret.
Vi fik et lidt vrissent svar. Dog kom drikkevarerne hurtigt efter efterlysning.
Priserne på maden er steget de sidste par år. Vi fik 2 x wienerschnitzel og en herregårdsbøf.
Til de priser man betaler for retterne, så kan man godt forvente noget smagfuld og veltilberedt mad. Dog var retterne smagsløse og ikke på samme niveau som for år tilbage.
Vi finder et andet sted at bo og spise til næste år.
Ærgeligt men service og pris skal have en vis sammenhæng.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Martin V
Repceptionen-KrybILy, Manager hos Best Western KRYB I LY Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. februar 2020

Hej Martin,

På hele vores teams vegne vil jeg gerne beklage, at vi ikke overgik dine forventninger. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi vil bruge din feedback til at implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover.

Jeg håber, at du vil overveje at besøge os igen, så vi kan få en ny chance for at give dig en førsteklasses oplevelse.

Kryb i Ly Kro

Anmeldt 22. november 2019

Havde fået et gavekort med 2 retters menu. Maden var er af høj kvalitet og veltillavet. Drikkevarer var dog lidt til den dyre side.. Køkken og personale nok var lidt presset, for det tog nogen tid at få maden....

Dato for besøg: november 2019
Tak, Scenic801959
Repceptionen-KrybILy, Guest Relations Manager hos Best Western KRYB I LY Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. november 2019

Hej Scenic801959,

Tak, fordi du gav dig tid til at fortælle om middagen hos os. Tak for de pæne ord om maden - vi er glade for, at I fandt den veltillavet og af høj kvalitet. Vi håber ikke, at ventetiden ødelagde oplevelsen alt for meget.
Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage.

Best Western Kryb i Ly Kro

Anmeldt 31. oktober 2019 fra mobile enheder

Min mor, datter og jeg har i dag spist lækker morgen buffet her på kroen. Der var masser af forskelligt brød, lækkert kvalitets pålæg, lun røræg med bacon og pølser, samt blødkogte æg, pandekager, frisk frugt. Diverse lækre oste og de skønneste syltede hyben. Joughurt og skyr og drys i lange baner. Og så selvfølgelig kaffe, the, juice, mælk, ja og så alt det andet vi ikke fik smagt på. Personalet er meget venlige og imødekomne. Alt i alt en rigtig hyggelig og god oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, heidisV7008ZW
Repceptionen-KrybILy, Guest Relations Manager hos Best Western KRYB I LY Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2019

Hej heidisV7008ZW,

Tak, fordi du gav dig tid til at fortælle om Jeres morgenmadsoplevelse hos os. Vi er glade for, at I nød det! Tak for de pæne ord.
Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage.

Best Western Kryb i Ly Kro

Rejsende, der kiggede på Best Western KRYB I LY Restaurant, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Best Western KRYB I LY Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!