Fastlås den laveste pris fra disse websites
StayForLong
getaroom.com
Hotels.com
Anmeldt d. 2. august 2020

fin stort hotel som dog ligger langt væk fra alt, men det er ikke altid en dårlig ting.
Det er en dejlig gammel gennemført stil, men moderne opdateringer som passer godt ind.
ok værelser, venligt personale, fin lille pool.
Maden i resturanten var god uden at være prangende men flotte store portioner

Tak, ckias
Krybily Krybily, General Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej Ckias

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at I havde et godt ophold.
God sommer

Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Sæson 2020 er rigtig svær for jer, men det skal ikke betyde at i ikke kan gøre noget. I denne sommer har i fuldt hus af danske gæster. Brug det til at “vise” os at et besøg hos jer er noget som skal gøres igen. Vores besøg giver ikke umiddelbart anledning til et genbesøg. Meget slidt værelse med hul i loftet, snusset indtryk på badeværelset med tilkalket bruser etc. Morgenmaden er et af de sidste indtryk, så nytter det ikke at bordede står uafryddet og jeres glster skubber rundt på snavset service, at buffetten i Corona tider er helt uden tiltag som skal mindske smitte risikoen er så helt til hest. At der så også skabes kø ved buffetten på grund af manglende opfyldning er så ekstra fjollet/unødvendigt. Åbenlyst har ikke konferencer nu, men det skaber et sjusket indtryk at dørene til jeres konference lokaler står åbne, og de så benyttes til lager for sengetøj etc. Samlet set så virkede jeres samlede produkt træt og opgivende. Det er svære tider, men vi løser det ikke ved at gøre som vi plejer. Morgenbuffet med ovn lavet røræg fra dunk, bacon lavet i ovn ved for høj temp så det er brændt sammen, ost som alle skære af uden bestik så smitte vandre frit, åbne fade uden køl, ingen initiativer til at sikre jeres gæsters og medarbejders sikkerhed, udover sprit ved indgangen. Brug chancen nu til at vise at kro ophold ana 2021 ikke er som i 80erne. De gæster som besøger jer nu, er dem som skal sikre jeres eksistens. Og vil slet ikke gå ind på aftenkortet, da det på ingen måde skabte interesse.

Tak, 423kennethb
Anmeldt d. 30. juli 2020

Dette er et hyggeligt hotel. Værelserne er lidt ældre dato, men absolut ok og pæne og rene. Der er adgang til indendørs pool i kælderen. Minibar på værelset med priser der er til at betale. Kan anbefales.

Tak, hbothmann

Kære Hbothmann

Tak for de pæne ord, vi er glade for at I nød jeres ophold hos os.
I skal være velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 12. juli 2020

Vi lille spise fødselsdagsmiddag, dårlig betjening, kolde tarteletter og hovedretterne smagte ikke af en disse, derudover glemte de vores hovedretter - så alt i alt en dårlig oplevelse.
Kan ikke anbefales og vi kommer ikke igen.

Tak, karenmarieb2017

Hej Karenmarieb2017

Vi beklager mange gange jeres oplevelse.

Det er selvfølgelig ikke i orden med kold mad/mad der ikke smager af noget, men hvis ikke I gør opmærksom på det, på dagen, er det svært for os at rette op på det. Så jeg håber I gjorde tjeneren opmærksom på de kolde tarteletter/kedelige hovedret, så I kunne få noget nyt.

Vi beklgaer.

Anmeldt d. 25. februar 2020 fra mobile enheder

Kryb i ly er en gammel kro og det bærer værelserne i 70’er stil præg af. Der var lidt støj fra gangarealer.
Men de fælles opholdsrum er pæne og hyggelige.

Vi spiste i den fine restaurant og fik glimrende mad i rigelige mængder. Kromenu med 3 klassiske retter. Betjeningen gik lidt stærkt måske fordi der var ret fyldt denne aften.

Svømmehallen var desværre lukket pga tekniske problemer under vores ophold.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, ninas800
Krybily Krybily, General Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juni 2020

Hej Ninas800,

Tak, fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for, at du kunne lide vores gamle kro og vores kromenu. Vi beklager, at der var støj fra gangen - og at betjeningen gik lidt stærkt.
Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage - og at svømmehallen er åben på det tidspunkt.

Anne
Best Western Kryb i Ly Kro