Anmeldt d. 28. august 2018

Ligger mellem Kolding og Fredericia. Velegnet til konferencer. Fin og gratis parkering. Ingen byliv omkring hotellet. Sød og venlig betjening lige fra reception til servering. Intet at udsætte. Beliggenheden er fin, hvis man er interesseret i fx " Bridgewalking" eller skal på messe i Fredericia.

• Overnattede: august 2018, rejste med venner
Tak, Peter M
Sybille M, Guest Relations Manager hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. august 2018

Hej Peter.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Dejligt at læse, at I fik sød og venlig betjening over hele feltet.

Anmeldt d. 20. august 2018

Meget fint hyggeligt hotel, meget sødt og venligt personale. Lækker bar og lounge område og meget fin indendørs pool. Pæne rene værelser og god service. Ligger i meget smukke omgivelser. God restaurant og store festlokaler

• Overnattede: august 2018, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Peter F
Sybille M, Gæsteansvarlig hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. august 2018

Hej Peter.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at læse, at I kunne lide vores pool og at vores personale var søde og venlige.
Mange tak for de rosende ord.

Anmeldt d. 6. august 2018

Vi skulle bare væk og nyde hinanden et par dage. Faldt over et tilbud fra kroen som vi købte. Allerede når man kører ind på parkeringspladsen, kan man mærke det "Her er rart at være". Kroen er meget smuk med sin gamle facade og små vinduer, også i stråtaget. Indenfor er der en dejlig ro, røde murstensvægge og mørkbrændte klinker på gulvet. Men kroen er stor. vi fik værelse 284, og der var værelsesnumre større end det. Værelset var almindelig pænt uden vild luksus. Kroens restaurant har ry for at lave god mad, og det kan vi kun bekræfte. De er dygtige i det køkken. Det er bare lidt syndt når man gør så meget ud af maden, at man ikke gør mere ud af vine m.m.
Til de svømmeglade er der en pæn pool i kælderen.

Men alt i alt et par dejlige dage i dejlige omgivelser. Husk bare at tage alt med hvad du skal bruge. Der er ikke en forretning i flere kilometers omkreds.

• Overnattede: august 2018, rejste som par
Tak, LarsW980

Hej Lars.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er glade for at læse, at I allerede ved ankomst kunne mærke at det ville blive rart at være hos os.
Skønt at vi kunne leve op til at lave god mad til jer også, og vi håber, at I fik benyttet jer af poolen.

Anmeldt d. 26. juli 2018 fra mobile enheder

Vi bestilte en enkelt overnatning dagen før som et ekstra feriestop på vej fra Svendborg til Aalborg.

Hotellet er mega hyggeligt, stemningen er gennemført med bindingsværk, stråtækt, patinerede lædermøbler i pejsestuen og det bliver ved.

Poolen er rigtig fin men lidt slidt.
Det er mega hyggeligt at man kan låne brætspil og yatzy i receptionen, kæmpe thumbs up!

Værelset var dejligt og havde alt vi havde brug for. Det var 30 grader udenfor så receptionen var behjælpelig med en ventilator

Maden i restauranten var veltilberedt og super lækkert!

Morgenmaden var også god. Rundstykkerne kunne godt være bedre lunet, men det er rigtig svært i en buffet.

Der er intet i vejen for at vi kigger forbi og kryber i ly igen!

Overnattede: juli 2018, rejste som par
Tak, BenjaminKrebs
Sybille M, Gæsteansvarlig hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. juli 2018

Hej BenjaminKrebs.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi er super glade for jeres pæne anmeldelse af opholdet hos os, så mange tak for det.
Godt at I benyttede jer af at låne en ventilator i varmen.
Godt at I fik noget dejligt mad både til aften og ved morgenmaden.
I er velkommen til at komme forbi og krybe i ly igen.

Anmeldt d. 1. juli 2018

Første indtryk er en gammeldags klassisk landevejskro, fra tiden med heste.
Men bag det klassiske ydre befinder sig et mere moderne hotel, med de faciliteter der hører med til det. Det giver nogle anderledes løsninger, hvor de to tidsaldre mødes, og på det arkitektoniske udtryk og de tekniske installationer, lykkes det ikke altid, for enten ryger det klassiske udtryk, ellers så ryger den moderne teknologi - jeg er ikke ubetinget fan, af denne sammenblanding, men anerkender nødvendigheden.
Ses der væk fra dette var opholdet var ganske udmærket, sødt personale, udmærket mad, rene og pæne værelser.

• Overnattede: marts 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Dunant
Sybille M, Gæsteansvarlig hos Best Western Kryb I Ly, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2018

He Dunantj.
Tak fordi du gav dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Tak for at fortælle om din oplevelse af vores hotel.
Vi er glade for at du kunne lide vores personale, maden samt værelserne.